Якщо ви заплуталися і ніяк не можете знайти вирішення проблеми, що давно мучить вас, то сядьте перед дзеркалом і почніть розповідати ситуацію вголос. Спочатку вам таке заняття видасться дивним, але потім звикнете і, швидше за все, «добалакаєтеся» до правильного рішення.
Якщо ви на когось дуже розсердилися, то візьміть аркуш паперу і напишіть на ньому все, що ви думаєте про цю людину, не соромлячись у висловлюваннях. Потім аркуш зімніть і закиньте абикуди або спаліть. Відразу відчуєте приплив енергії, а заразом зрозумієте, що ця особа не варта ваших нервів.
Якщо вам просто потрібно розрядитися, то прийміть теплий душ, поплачте під струменем води, заспівайте улюблену пісню, покричіть, що захочеться. Потім випийте настойку валеріани або шандри, і вам стане зовсім добре.
Щоб запобігти стресу, більше рухайтеся, займайтеся фізкультурою. Якщо вдасться, попросіть поставити в офісі тенісний стіл, і знімайте психологічну напругу, вдаряючи ракеткою по кульці. Заразом і грати навчитеся.
Але головне - постарайтеся оцінити свою поведінку в тій або іншій ситуації. Якщо ви визнаєте власну помилку, то вибачтеся перед тим, кого образили й будьте простішим і добрішим до тих, хто вас оточує.
Найчастіше у всіх своїх проблемах на роботі ми винимо начальника: не цінує, кричить, несправедливо звинувачує та ін. Найобразливіше те, що переважно ви маєте рацію. Ви дійсно цінний працівник і вам потрібно не догани оголошувати, а на руках носити. Проте, що ви самі зробили для того, щоб начальник побачив у вас такого цінного працівника?
Головне, якщо відбувається «тиск» із боку начальства, спокійніше до всього ставтеся. Знайте, що причина невдач і перемог - у вас самих. Не принижуйтеся ні перед колегами, ні перед шефом, зберігайте відчуття власної гідності.
Будьте дипломатом і з шефом, і з колегами, прагніть прораховувати свою поведінку й поведінку колег, вгадати їхні думки. Але будьте уважні: межа між дипломатією й підлабузництвом дуже тонка. Оцінивши власні можливості, визначте для себе мету і чітко її дотримуйтесь.
Складіть денний план або список того, що потрібно зробити, щоб організувати напружений день. Такий список допоможе не витрачати енергію на обдумування того, про що ще слід подумати, залишиться тільки діяти.
Більшість студентів повинна балансувати між безліччю зобов'язань перед сім'єю, колегами, суспільством і навчанням. Але ви повинні усвідомити, що можна домовитися з часом, що приділяється кожній сфері вашого життя, щоб урівноважити ці ваші різні ролі. Балансуйте час, щоб упоратися зі всіма своїми зобов'язаннями.
Висипайтеся. Дуже велика активність і недостатній сон перешкоджають рівновазі вашого організму.
Більше смійтеся. Знаходячись у дійсно стресовій ситуації, поставте собі питання: «Чи буде це мені здаватися важливим через 5 років?» Мабуть, стрес згасне, тому смійтеся і перестаньте хвилюватися.
Дайте собі тайм-аут для передиху. Цей час може бути недовгим, наприклад 30 - 60 мін, але потратьте його тільки на себе. Ви на це заслужили.
Умійте сказати «ні» сім'ї й друзям, коли зайняті. Не попадайтеся в капкан «супермена» або «супервумен», вирішуйте для себе, які пріоритети найважливіші.
Бажання змінити минуле або теперішні обставини є емоційною пасткою. Спроба змінити друзів або сім'ю приречена на провал. Приймайте інших такими, які вони є, і просто зосередьтеся на тому, як стати якомога кращою людиною.
Якщо не можете розслабитися або спати, ви повинні шукати причину безсоння і звернутися до проблеми безпосередньо. Визнайте те, що у вас є проблема, а потім шукайте поради й допомоги.
Використання алкоголю для зниження стресу неефективне. Алкоголь є депресантом, а не стимулятором. Заглушуйте свої проблеми здоровим способом, займаючись спортом або спілкуючись із людьми, які піклуються про вас.
http://www.epochtimes.com.ua/