
Класика — досить широка категорія універсальних мотоциклів, призначених для руху по дорогах. Володіючи більшою чи меншою мірою класичним зовнішнім виглядом, такі двоколісні машини не прикрашені ні численними пластиковими обтічниками, ні великою кількістю хромованих деталей. Класики мають зручну вертикальну посадку і прості в управлінні, як правило, не оснащені суттєвим захистом від вітру. Конструкція мотоциклів надійна, двигуни розвивають достатню потужність — аж до 120 -150 к.с.
Туристичний — найзручніший тип мотоцикла для тривалих подорожей. Тут виділяють два різновиди: машини класу гранд-туризм і класу спорт-туризм.

Мотоцикли класу спорт-туризм призначені для того, щоб підкорювати довгі дистанції не просто «з вітерцем», але і з дуже добрим «вітром». При солідних розмірах і масі вони оснащуються особливо потужними моторами, що дозволяє мотоциклістові такої машини спробувати себе в ролі пілота спортивного мотоцикла.

Чоппери — значних розмірів важкі машини завжди привертають увагу публіки великою кількістю хрому, великими каплеподібними бензобаками, місткими шкіряними сумками з боків. Мотоцикл має зручне сидіння «сходинкою», винесені вперед підніжки, наближене до водія кермо і м'який хід двоколісної машини. Такі мотоцикли призначені для поважної їзди, що дозволяє насолодитися не стільки динамікою розгону, скільки відчуттям свободи «польоту» на двоколісному мотоциклі. Чоппер може рушити з місця майже без додавання газу і, не поспішаючи їхати на вищій передачі. У цьому класі двоколісних машин можна виділити круїзер — широкий і низький дорожній мотоцикл, призначений для довгих подорожей. Круїзери мають широкі колеса однакового діаметру, тоді як у класичного чоппера діаметр переднього колеса більший, а товщина — менша, ніж у заднього. Ще одним видом чоппера є дрегстер — мотоцикл із форсованим двигуном і невеликою кількістю декоративних елементів. Дрегстери призначені для прямих і рівних доріг, оскільки такому мотоциклу характерна швидкість.

Кросові — мотоцикли, призначені виключно для позашляхових спортивних змагань. Це максимально легкі і прості мотоцикли, які частенько оснащуються двотактними моторами. Такі мотоцикли володіють міцною рамою, довгохідними підвісками і великим кліренсом, «кросовики» не мають жодних приладів і оптики.

Ендуро — мотоцикли, які можна використовувати як на трасах загального користування, так і на іншій місцевості. Двигуни об'ємом 125—600 куб. см. дозволяють власникам таких мотоциклів відносно впевнено почувати себе на дорозі, а легка вага, мінімум навантажень, довгий хід підвіски і великий дорожній просвіт дають змогу пересуватися на цих байках по бездоріжжю, переїжджати через бордюри. Машини класу ендуро прості по конструкції і невибагливі в обслуговуванні. Мотоцикли створені для активного відпочинку і забезпечують високий рівень комфорту.
Є велика кількість мотоциклів, які з легкістю можуть перестрибнути з одного класу в іншій після незначних доопрацювань.
http://www.probuem.ru/