2) Водіння в нетверезому стані. На жаль, у країнах колишнього Радянського Союзу управління автомобілем у п'яному стані є майже нормою, особливо це стосується невеликих міст і сіл, а також великої кількості вихідців із них, які у пошуках кращого життя приїжджають у крупні мегаполіси і їздять по великому місту так само, як по рідному селу. Під впливом алкоголю людина перестає відчувати небезпеку і дотримуватись будь-яких правил. Минулого року більше половини загиблих в автомобільних аваріях людей перебували за кермом у нетверезому стані.
3) Висока швидкість. Перевищують багато водіїв, проте більше інших це люблять робити власники дорогих машин, які відчувають себе в привілейованому положенні, і молодь, яка тільки недавно сіла за кермо своїх перших «Жигулів». Часто перевищення відбуваються у межах міської межі, що помітно збільшує шанси травмувати велику кількість людей. Згідно зі статистикою, в 2007 р. 1/3 всіх аварії із смертельним результатом сталися з вини водіїв, що перевищили допустиму швидкість.
4) Ремінь безпеки. Виробники автомобілів надають величезне значення активній і пасивній безпеці. Близько 30% вартості сучасного автомобіля складають системи безпеки. Не дивлячись на це, багато автоаматорів не користуються ременем, пристібають його за спинкою сидіння або видаляють з автомобіля пищалки, що сигналізують про непристібнутий ремінь. Пристібання потрібно довести до автоматизму й сприймати цей процес як корисну звичку, здатну врятувати життя.
5) Неуважне водіння. Мобільні телефони, заміна компакт-диска в магнітолі, їжа, читання SMS і тому подібне дуже відволікають від дороги. У 80% випадків причиною зіткнення є саме неуважне водіння.
6) Неадекватна поведінка в екстремальних ситуаціях. Найбільшу небезпеку в даній категорії являють собою автомобілісти-початківці й водії, які дуже рідко виїжджають на дороги, так звані «дачники», оскільки уміння уникати аварій приходить тільки з досвідом. Дані групи учасників дорожнього руху найчастіше потрапляють у ситуації, коли часу для ухвалення рішення катастрофічно мало. Висока швидкість і відсутність досвіду тільки посилюють положення.
7) Недотримання дистанції. Ніхто не посперечається, що дотримання дистанції є важливим чинником, що запобігає зіткненням. При швидкості 100 км/год. для повної зупинки автомобілю потрібно від 36 до 43 м. А деяким позашляховикам - до 50 метрів.
8) Поганий технічний стан автомобіля. Ні для кого не секрет, що в наший країні техогляд можна просто купити. Ось і виходить, що деякі автомобілі їздять з погано працюючими гальмами, без габаритних вогнів і так далі. Старий автомобіль може просто зупинитися на дорозі, спровокувавши при цьому пробку або аварію.
9) Небажання зупинитися на вимогу співробітника ДАІ. Іноді, потрапивши на очі співробітникові ДАІ за порушення правил дорожнього руху, водій не бажає зупинитися на вимогу співробітника міліції. Дана ситуація провокує переслідування, в процесі якої часто трапляються крупні аварії з летальним результатом.
10) Незнання габаритів автомобіля часто стає причиною дрібних аварій. Вони виникають при парковці і маневруванні в обмеженому просторі. Невміння орієнтуватися по дзеркалах може стати причиною ДТП при русі заднім ходом. На щастя, ці ДТП не несуть небезпеки для життя або здоров'я людей.
http://www.4post.com.ua