1. Перевірка системи охолодження двигуна
Нагадую, що рідинна система призначена не лише для охолодження силового агрегату, але й для опалення салону автомобіля в холодну пору року (для цього всередині встановлено додатковий салонний радіатор, через який проходить нагріта двигуном охолоджуюча рідина).
Перед зимою рекомендується повністю замінити охолоджуючу рідину антифризом, стійким до низьких температур. Якщо рідина замерзає при низьких температурах, то це може призвести до заміни двигуна, оскільки, замерзаючи і розширяючись, може в буквальному розумінні «розірвати» блок циліндрів чи головку блока.
На більшості автомобілів заміна проводиться доволі просто: відкривається зливна пробка (внизу радіатора) і рідина зливається в якусь вільну тару об'ємом більше 12 літрів. Після того, як уся рідина витече, пробка закручується на місце і заливається новий антифриз до відмітки «max» у розширювальному бачку.
2. Перевірка акумуляторної батареї
Напевне багато кому доводилось бачити як у сильний мороз деякі водії просто не могли запустити свої машини тільки тому, що розрядився акумулятор. Тому, щоб не бігати в пошуках бажаючого «прикурити» ваш автомобіль, настійливо рекомендується перевірити стан батареї. Пам'ятайте, що в сильний мороз хімічна реакція, що проходить всередині батареї, уповільнюється і вона може припинити заряджатись, тому замініть акумулятор, якщо йому більше 2 чи 3 років.
3. Механізми обмивача та очисників скла
Взимку, коли умови видимості часто дуже погані, просто необхідно мати в своєму «арсеналі» відмінно працюючі щітки та обмивач. Перед зимою буде доречним замінити щітки новими (робити це рекомендується не рідше одного разу на рік), а в обмивач залити лише рідину, що не замерзає.
4. Електрообладнання
Ретельної перевірки потребують високовольтні проводи системи запалювання, наконечники свічок, а також усі проводи, до яких ви зможете «добратись». Якщо якісь проблеми з електрообладнанням виникали влітку, вони обов'язково проявляться взимку.
5. Ремені генератора і ГРМ
Візуально огляньте ремені на наявність тріщин, а також їх натягнення. Погодьтеся, кому охота займатися цим у мороз? Значно приємніше зробити це зарані і не мати проблем у подальшій експлуатації.
І наостанок, головне: Якщо ви піклуєтесь про свій автомобіль і готуєте його до сезону, він обов'язково віддячить вам безвідмовною роботою за будь-яких погодних умов.
http://mc.com.ua/