У пошуку різних варіантів вам можуть допомогти такі ресурси: інтернет-сайти, служби найму, ярмарки вакансій, дні кар’єри, що проводяться крупними компаніями. Ще одне важливе джерело інформації – особисті знайомства (тут ймовірність отримати роботу набагато вища, ніж по ресурсах з високою конкуренцією) і неформальні тусовки, отже, потрібно навчитися “продавати” себе якнайкраще. Наступний етап після постановки мети і дослідження ринку праці – вибір роботодавців, з якими ви хотіли би співпрацювати. Це може виглядати як список компаній, де вже є або скоро виникнуть вакансії на посади, які вас цікавлять.
Добре шукати нові ідеї для своєї кар’єри у всіх сферах життя. Чим більше буде творчості і нестереотипності у вашому житті, тим більш цікаву і яскраву роботу ви знайдете для себе. Але і про реалізм варто пам’ятати.
Кілька слів про те, як краще поводитися, якщо ви хочете працювати у іноземній фірмі.
· По перше, треба реально оцінити свої можливості: гарантією вашого професіоналізму для західного менеджера є ваш досвід роботи на подібній посаді.
· Підготуватися до того, що вам доведеться починати з низької посади і відповідної платні, а підвищення відбудеться у кращому випадку через рік-два.
· Надійніше шукати конкретну компанію через кадрове агентство, тоді ви зможете дізнатися дещо про традиції і співробітників компанії. Звичайно, про “складний характер” майбутнього шефа буде сказано дуже делікатно, тому будьте уважні!
· Після надсилання резюме будьте готові до несподіваного телефонного дзвінка, коли приємний голос привітається з вами іноземною мовою... Тут не можна робити жодної помилки, тоді ви маєте шанс потрапити на співбесіду.
· Про майбутню співбесіду ви можете проконсультуватися з консультантом кадрового агентства, оскільки на вас чекає не тільки обговорення деяких моментів вашої біографії і професійної діяльності, але і перевірка знань у тих областях, з якими ви, якщо пощастить, будете працювати.
· В іноземній компанії вас найчастіше беруть для того, щоби ви добре виконували свою роботу на посаді, а не заради вашої кар’єри, тому краще не говорити про те, що ви пішли з минулої роботи через “неможливість професійного росту”.
· Перевагу у більшості випадків віддають не яскравій особистості, а людині, яка готова довго і старанно працювати.
ЯК СКЛАСТИ РЕЗЮМЕ
Один з перших документів, які треба підготувати, щоб отримати роботу, - резюме. Воно складається з деякими варіаціями, але основними пунктами залишаються:
· Прізвище, ім’я, по батькові
· Дата народження
· Поштова адреса
· Контактний телефон
· Освіта
· Професійна діяльність
· Громадська діяльність
· Додаткові відомості (володіння мовами, рівень роботи з комп’ютером)
Якщо вас влаштовують різні напрямки роботи, для кожного треба писати окреме резюме, а не вказувати в одному усі свої здібності. Важливо, що у резюме мають бути правдиві відомості, але у кожному має бути свій акцент залежно від бажаної посади.
Наступний етап у отриманні роботи після надсилання свого резюме у компанії, які вас зацікавили, - це успішне проходження СПІВБЕСІДИ.
http://psyholog.ukrhosting.com