Копія рекомендаційного листа повинна бути на руках (складно спрогнозувати на якому етапі Вашої трудової діяльності знадобитися цей документ).
Ми не випадково називаємо рекомендаційний лист документом. Існують певні вимоги до його складання і оформлення.
Лист оформляється на бланку підприємства, звичайно, якщо це не рекомендація від приватної особи. Сама ж рекомендація пишеться в довільній формі, на розсуд того, хто рекомендує. Багато хто просить якийсь «шаблончик», для зразка!!! Офіційно повідомляємо Вас, що шаблону не існує. Рекомендація, - це відгук (мається на увазі, що утішний) працедавця про працівника.
Часто рекомендації несуть на собі відбиток радянських характеристик, де інформації багато, інформативності мало. По такій рекомендації складно зробити виводи і, йдучи на співбесіду, її краще залишити вдома.
Лист містить інформацію про те, як Ви себе зарекомендували як фахівця, а потім описуються особові характеристики. Необхідно пам'ятати, що часто рекомендаційний лист не має конкретного адресата. Тому там можна вказати позиції і область, де Ви принесете максимальний результат.
Рекомендаційний лист складає і підписує Ваш безпосередній керівник, - якщо він має право першого підпису, то це досить. Якщо - ні, то обов'язково повинен бути присутнім підпис першої особи.
Документ завіряється печаткою підприємства. Всі підписи йдуть з розшифровкою посади і прізвища.
http://buket.ck.ua