Букет
      
  Реєстрація або вхід Головна    
Букет
Головна
Новини
Статті
Опитування
Анекдоти
Галерея
Погода на тиждень
Свята на тиждень
Святковий довідник
Файли
Друзі та партнери
Звязок з нами
Рекомендуємо
Гумор

– Я живу в 100 метрах від аеропорту поруч із залізницею – ну й на фіга мені безшумна пральна машина?

Google рекомендує
Секрети материнства

Перший транспорт для малечі. Вибираємо візочок


 При виборі візочка багато що залежить від фінансових можливостей, від наявності вільного часу, та й від характеру. Хтось просто придбає перший, який до вподоби, хтось придбає за принципом «за ціною не постоїмо», зробивши акцент на оригінальність моделі, опційність та престижність бренду, а хтось перетворить процес вибору в цілу науку, присвятивши купу часу пошукам якогось «ідеалу». Але при всіх розбіжностях існує кілька загальних моментів, які варто враховувати в першу чергу.



Критерії вибору

Вік дитини. Візочок для дитини в перші місяці життя повинен бути з твердим дном, досить високим й прохідним. А от півторарічній дитині спати на вулиці зовсім не обов'язково. Для такої дитинки навпаки, важлива мобільність, можливість самій на прогулянці катати візок й сідати в нього, тому й вимоги до її візочка зовсім інші.

Комфорт і безпека. В хорошому візку дитині зручно як в спеку, так і в мороз. У нього - обов'язково м'який хід, надійні ремені безпеки, він не скрипить, не тріщить під час руху .

Зручність в експлуатації. Якісний візочок зазвичай без зусиль долає бордюри й сходи і легко котиться як по міських вулицях, так і по лісових стежках. Механізми трансформації в такого візочка зручні й працюють чітко. Візочок повинен бути ергономічним, щоб його легко могла везти і мама, і тато, а ручка підганяється під ріст водія.

УВАГА! Ніколи не залишайте дитину на вулиці одну в візку!

Призначення. Для недалеких прогулянок підійде класика або трансформер, для поїздок з дитиною на автомобілі краще вибрати універсальні (3 в 1) візочки або системи для подорожей (Travel System), найбільш оптимальний варіант для поїздок у громадському транспорті - полегшені візки й візки-тростинки, а для подорожей з малям на велосипедах і сімейних пікніків варто придбати велотрейлер або візочок-рюкзак.

Можливості виходу на прогулянку. Якщо в будинку є доволі широкий ліфт і пандус, ця проблема знімається. Можна сміливо брати позашляховик-великоваговик, не дивлячись на габарити. Якщо ж родина живе в будинку без ліфта, доведеться робити вибір на користь полегшених візочків. У будь-якому випадку, перед покупкою зовсім не зайвим буде заміряти дверні прорізи й ширину ліфта при відкритих дверях. І ще варто врахувати, що по двополозному спуску навряд чи проїдуть триколісні візочки, а також візочки із здвоєними колесами.

Місце зберігання. Якщо розміри житла просто фізично не зможуть вмістити зібраний візочок, прийдеться віддати перевагу моделям, які швидко, а головне компактно складаються. Особливо зручні в цьому випадку візки, які мають можливість у складеному вигляді стояти без опори.

Отож, існує безліч варіантів у придбанні першого транспорту для маляти. Можна купити універсальну модель або трансформер і вирішити це питання раз і назавжди. Але не всі батьки обмежаться одним візком. Комусь набагато зручніше спершу придбати «класику», а пізніше докупити «прогулянку».

Тест-драйв у магазині

Визначившись з моделлю візочка, не варто квапитися сплачувати за покупку. Спочатку потрібно ретельно оглянути його на наявність дефектів і, по можливості, випробувати в дії - скласти-розкласти, підняти, перекинути ручку, погойдати, пристебнути-відстебнути знімні деталі. Адже надалі мамі доведеться проробляти все це практично в "похідних" умовах. Необхідно перевірити чи не "бовтаються" колеса при їзді, чи не заносить візочок убік, причому, пневмоколеса для цієї процедури повинні бути накачаними.

Після оплати потрібно обов'язково взяти чек, який гарантує покупцеві у випадку виявлення прихованих дефектів, поміняти або навіть повернути візочок у магазин.

Роблячи покупку в інтернеті, треба розуміти, що модель, яка сподобалася, на картинці може виглядати набагато привабливішою, ніж насправді. Тому краще відразу з'ясувати умови повернення або обміну, якщо візочок все-таки не підійде. У будь-якому випадку, "віртуальні" магазини теж підкоряються правилам торгівлі й Закону про захист прав споживачів.

Це були загальні рекомендації з вибору транспорту для малят. А от - конкретні характеристики існуючих видів дитячих візочків.

Класичні візочки

Їх ще називають візочками для немовлят, візочками-люльками, зимовими, спальними й закритими. Всі ці назви характеризують візочок з корзиною-люлькою на високому шасі й великих колесах, призначений для прогулянок з дитиною, яка ще не вміє сидіти.

Переваги

Це найбільш оптимальний варіант для новонароджених малят.

Люлька має тверде дно, тому дитина лежить на горизонтальній, рівній поверхні, і її хребет не утворює "дугу" під час сну.

УВАГА! Візочок з м'яким провисаючим дном не підходить для немовлят.

Закритий кузов візочка забезпечує дитині захист від дощу, снігу, вітру, сонця. У візку-люльці дитятко розташовується досить високо від землі, тому воно менше дихає пилом і вихлопними газами, а мамі, щоб поправити ковдру не треба щораз низько нахилятися.

М'яка підвіска забезпечує візку плавний хід. Якщо ж на вулиці маля розплакалося, його можна заспокоїти, заколисавши в такій колясці. Причому, візочок можна гойдати й з боку в бік, і вперед-назад, і навіть вгору-вниз. Крім того, цей візочок можна перевозити в автомобілі, знявши корзину, і склавши шасі.

У класичній колясці передбачений місткий багажний кошик, у якій можна скласти покупки, а все необхідне для прогулянки буде під рукою, завдяки спеціальній сумці, що кріпиться на ручці.

Недоліки

Головний недолік "класики" - великі габарити й вага (у середньому 15-18 кг). Через широку основу вона може не поміститися у дверях або в маленькій кабіні ліфту, не проїде через турнікети або через вузькі проходи в магазинах.

Проте, у першу чергу, візочок повинен забезпечувати комфорт і безпеку дитині, мати міцну й надійну конструкцію. Після цього беруться до уваги його опційність і функціональність, і тільки потім враховується вага й можливість транспортування. Приблизно в такому порядку тенденції в розвитку виробництва візочків оцінюють їхні виробники.

Візочки для немовлят мають великий розкид цін і відрізняються один від одного якістю й кількістю "зручностей", як "запорожець" від "мерседесу". Є візочки вартістю 400-500 грн. з мінімальним набором опцій. А ціна деяких моделей суттєво перевищує 1000 доларів.

За 1000-1400 грн. можна придбати польський, трохи дешевше - український візочок доволі хорошої якості. Відомі торговельні марки будуть коштувати від 2000 грн. і вище.

А тепер більш докладно про складові класичних візочків.

Люлька

У дешевому варіанті це – корзина з твердим дном обтягнута тканиною, з каптуром і м'яким фартухом. Положення каптура не регулюється, а фіксується у двох позиціях ( піднятий-відкинутий). Якщо проміжні положення все-таки є, то перехід з одного в інше супроводжується доволі голосним тріском, який може розбудити дитину. У міру зростання ціни люлька отримує додаткові корисні атрибути, такі як:

знімний каптур, який надійно захистить від опадів і сонця, не розбудивши дитину, тому що регулюється безшумно (або зі звуком тихенького торохкала). Додатково він може мати сітчасте віконце, яке відкривається, що дозволяє свіжому повітрю й розсіяним сонячним променям вільно проникати у візочок, а так само козирок від сонця й кишені, внутрішню утеплену оббивку, яка відстібається, що дозволяє використовувати візок як влітку так і взимку, зовнішню тканину, яка не промокає під час дощу й стійку до вигоряння на сонці, фартух на основну частину візочка, який захистить від непогоди та вітру.

Крім того, люлька може мати справжню постільну конструкцію: ортопедичний, гіпоалергенний, непромокальний матрац. А внутрішня регульована спинка дозволить підняти маля для годування або для кращого розглядання навколишнього середовища під час прогулянки.

У деяких моделях люлька оснащена системою вентиляції " клімат-контроль", що забезпечує постійне відновлення повітря (Windoo (Bebe confort), CULLA ( PEG-PEREGO), Classic (INGLESINA) та ін.). При виборі люльки варто врахувати, що досить великі розміри й глибина дозволять у зимовий період комфортно розмістити дитину, незважаючи на кількість теплого одягу, а влітку нададуть чимало місця для вільної циркуляції повітря.

Люлька може встановлюватися обличчям до мами й від мами. Деякі моделі компактно складаються. Додатково люлька може комплектуватися сіткою від комах, дощовиком і внутрішнім утепленим конвертом. А вставки зі світловідбивної тканини зроблять візочок більш помітним у темряві.

Люлька може мати кілька варіантів використання.

Функція перенесення. За допомогою бічних ручок її можна переносити з місця на місце. У моделі Calipso (Bebe confort) ручка вмонтована в козирок.

Люлька може служити тимчасовим ліжечком вдома, у гостях або на дачі, особливо якщо вона має додаткову функцію гойдалки Navetta (PegPerego) Італія.

Функція автолюльки. Цільний литий корпус з протиударного пластику не тільки надійно захищає дитину під час прогулянки, але й дозволяє перевозити маля в автомобілі. Для цього автолюлька комплектується спеціальним набором для закріплення на задньому сидінні й м'яким утримуючим ременем, а також спеціальною подушкою-підголівником - для додаткового захисту голови дитини. Комплект безпеки може продаватися окремо. (Windoo, Prelude і Calipso (Bebe confort), Raider AT+ (Bebecar), Combi+ (CAM)).

УВАГА! Для перевезення дитини в автомобілі може використовуватися тільки спеціально призначена для цього люлька. Перевозити дитину в люльці, що не має такої функції НЕБЕЗПЕЧНО!

УВАГА! Для оптимальної безпеки дитини у випадку бічного удару не слід розташовувати її головою до дверцят автомобіля.

Шасі.

Алюмінієве або сталеве, воно може бути пофарбованим або хромованим. Має, як правило, Х-подібну форму й складається "гармошкою" (люлька опускається до коліс). Для більш компактного складання колеса відстібаються. У деяких моделях цю операцію можна зробити навіть однією рукою, натиснувши на кнопку, розташовану в муфті ручки. Оригінальну форму рами має візочок Urban Rider (Mutsy). У неї люлька кріпиться не на чотирьох стійках, а на двох, які йдуть від передніх коліс. Більш дешевий аналог такої форми шасі - польський візочок Alu Sprint (Mikrus).

Амортизатори дозволяють поглинати удари при їзді, надають візку плавний хід, що сприяє засипанню дитини, а якщо маля заплакало, його завжди можна заколисати. У дешевих моделях цю функцію виконують ремені, за допомогою яких рама кріпиться до шасі з колесами. Звичайно, ремені недовговічні, але вони менше скриплять і досить добре гойдають візочок. У дорогих моделях візочків шасі має пружинну закриту (і навіть регульовану залежно від ваги дитини й дорожнього покриття) систему амортизації (Bebecar, PegPerego ).

Завдяки регульованій по висоті ручці, можна легко вибрати для себе найбільш зручне положення.

Гальма повинні забезпечувати правильне блокування коліс, гарантуючи абсолютну безпеку дитині навіть на слизькій і похилій поверхні. Передні колеса, які синхронно обертаються, з надійною системою блокування роблять керування візком більш легким і підвищують його маневреність.

Шасі візочків для немовлят може бути три - або чотириколісним і комплектується різними видами коліс:

Колеса.

Імітація шин. Колеса з м'якої пористої морозостійкої ґуми, натягнутої на пластиковий диск. Не вимагають підкачування й мають порівняно невелику вагу.

Пневмошини на пластикових дисках. Забезпечують кращу амортизацію й прохідність візочка. Однак вимагають додаткового обслуговування: підкачування й шиномонтажу у випадку проколу колеса. Мають більшу масу в порівнянні з ненадувними колесами.

Пневмошини з металевими дисками. Забезпечують високу прохідність (особливо широкі великі колеса, що мають шини з посиленим протектором). Візкам з такими колесами не страшні сходинки, бордюри, засніжені дороги, лісові стежки та інші перешкоди. На відміну від пластикових, металеві диски на спицях стійкі до ударів, розтріскування й перепадів температури, тому вони більш надійні. Але, на жаль, вони значно збільшують вагу візочку (у середньому на 4-6 кг). Додатково на колесах можуть бути встановлені крила, і світловідбивачі для безпечних прогулянок у темний час доби.

Універсальні візочки

Класичний візочок, на шасі якого можна встановити не тільки люльку, але й прогулянкове сидіння, перетворюється в універсальний (комбінований) візочок. Модульний принцип дозволяє використовувати його з народження й до 3-х років. Якщо на шасі можна встановити лише люльку й прогулянкове сидіння, - мова йде про модель "2 в 1".

Візочок "3 в 1" допускає додаткове встановлення дитячого автокрісла категорії 0+, що перетворює його в універсальну транспортну систему. Для прогулянок на шасі кріпиться люлька або прогулянковий блок, якщо ж на маля чекає поїздка в автомобілі, використовується автокрісло. Тоді після прибуття на місце досить вийняти з багажника шасі й установити на нього крісло з малям. При цьому дитина навіть не прокинеться, якщо задрімала.

Деякі сім'ї (особливо для "літніх" дітей) взагалі не купують люльку, використовуючи автокрісло замість неї. З одного боку - це істотна економія коштів, з іншого боку - ремені безпеки не дозволяють покласти туди маля в конверті. І ще один важливий момент. Хоча автомобільне сидіння категорії 0+ й призначене спеціально для немовлят, фахівці все ж таки рекомендують використовувати його для недовгих поїздок і прогулянок (не більше півтори години на день).

Універсальні візочки можуть продаватися в комплекті (найчастіше - це візочки 2 в 1). Автокрісло (якщо воно передбачене, але не входить у комплект) можна придбати окремо. А можна й весь візочок зібрати самому. Такі відомі світові виробники як PegPerego, BebeConfort, Inglesina, MAXI-COSI, пропонують покупцеві самому підібрати шасі, люльку, прогулянкове сидіння й автокрісло, тому що багато їхніх моделей сумісні одна з одною. У цьому випадку модель люльки або прогулянкового блоку, які сподобались можна встановити не лише на класичне шасі, але й на триколісне або полегшене, навіть на шасі-тростинку. Більше того, всі модулі можна підібрати за кольором, щоб був комплект з можливістю використання в прогулянковому блоці каптура й фартуха від люльки. Така модель типу "зроби сам" дає можливість витрачати гроші не відразу, а в міру необхідності, що набагато вигідніше.

Але є тут і свої мінуси. Купуючи все врозкид, доведеться заново шукати відповідні до купленого шасі модель і колір прогулянкового блоку й автокрісла.

Основна перевага універсальних візочків в тому, що вони дозволяють охопити всі вікові групи від народження до трьох років і можуть використовуватися і взимку, і влітку.

До недоліків універсальних візочків можна віднести, мабуть, тільки вагу й габарити. Малюк, який тільки навчився ходити, сам не зможе залізти у високий прогулянковий візочок. А мамі важко тягти прогулянковий візочок вагою 15-17 кілограмів за дитиною, яка постійно намагається втекти.

У недорогих моделях у прогулянкового блоку не передбачені ремені безпеки. А деякі дешеві візочки після встановлення прогулянкового блоку втрачають стійкість.

Цінові рамки універсальних візочків такі ж, як і в класики. Широко представлені польські й китайські моделі 2 в 1, обійдуться від 600 до 1200-1600 грн. Купуючи продукцію відомих торгівельних марок, варто врахувати, що, докуплений до люльки прогулянковий блок збільшить ціну приблизно на 400-0 грн., за автокрісло доведеться додати ще 500-1200 грн. (залежно від моделі). Всі модулі в комплекті обійдуться трохи дешевше. За візочки від PEG-PEREGO, Bebecar, Chicco, Bebe Confort, I'COO, MAXI-COSI, Teutonia і т.п. доведеться заплатити 3000-6000 грн.

Візочок-Трансформер

Це - прогулянковий візочок з додатковими знімними елементами, спинка якого повністю розкладається до горизонтального положення. Подібний пристрій дає можливість використовувати візочок і для немовляти, і для маляти, що вміє сидіти самостійно. Розклавши спинку сидіння до положення "лежачи" і встановивши на візочок знімний передній борт ( U-подібний куточок), його із прогулянкового легко перетворити в люльку й навпаки.

Переваги

Візочок-Трансформер може використовуватися з народження й до трьох років, раз і назавжди вирішивши питання із транспортом для дитини. Трансформери легші від класичних візочків для немовлят (у середньому їхня вага до 15 кг), мають менші габарити. Набагато компактніше складаються. Знімні деталі-утеплювачі, великий каптур, накидка на ніжки, додатковий утеплений конверт-вкладиш роблять трансформер всесезонним у використанні. Трансформер з великими пневмоколесами стає візком-позашляховиком. П’ятиточкові ремені безпеки, кілька положень спинки, регульована підніжка роблять прогулянковий варіант зручним і безпечним для маляти. А ручка, яка перекидається, дозволяє швидко змінити положення маляти, вкривши його від сонця й вітру.

Для зручності мами призначений місткий кошик для покупок, додаткові кишені й сумка на ручці візочка.

Недоліки

Незважаючи на достатню кількість плюсів, не можна не визнати, що якість продукції "два в одному" найчастіше буває гіршою, ніж у речей, зроблених окремо.

У порівнянні із класичною коляскою,

у трансформері немає твердої основи, яка дозволяє дитині лежати на рівній поверхні. У цьому плані трансформери з конвертом-переноскою, який має тверде дно, більш зручні. Трансформер у положенні "люлька" більш тісний для дитини й недостатньо глибокий (особливо це відчувається взимку, коли маля в теплому одязі й ковдрі).

трансформери - низькі, їхній кошик не монолітний, як у візочка-люльки, а складається з окремих елементів. Підвіска трансформера набагато жорсткіша, тому такі моделі мають меншу прохідність. Та й заколисати дитину складніше: візочок гойдається тільки з боку вбік.

найчастіше в трансформерах зміщений центр ваги, і тому, перекинувши ручку в положення "по ходу руху", візочком можливо стане важко керувати (долати перешкоди й повертати).

Якщо ручка встановлена в положення "обличчям до мами", гальма виявляються позаду візочка, тому його доводиться щоразу оббігати, щоб заблокувати колеса.

Велика кількість знімних деталей надає трансформеру "нав’ючений" вигляд. Тут слід зазначити вдосконалені версії трансформерів - італійські візочки Магнум (INGLESINA) і Martina (CAM). У цих моделей містка глибока люлька, яка легко трансформується в прогулянкове сидіння й здатна (на вибір покупця) встановлюватися як на високе класичне, так і на полегшене шасі.

У порівнянні з полегшеною прогулянковою коляскою

трансформери доволі важкі й громіздкі.

навіть у складеному вигляді візочок займає багато місця, тому ним важко користуватися при їзді в громадському транспорті.

І все-таки трансформери - один з найпоширеніших, доступних, економічних і затребуваних типів візочків.

Ціни на трансформери починаються в середньому від 600 грн. Моделі цієї цінової категорії мають мінімальний набір функцій, і якість ци візочків, на жаль, не на висоті.При ціні 1200-1600 грн. виробники пропонують регульовану ручку (у комплекті може бути сумка для мами), гарну підвіску й прохідні пневмоколеса. Найбільш популярні польські трансформери таких фірм-виробників як Tako, Deltim, Fircon, а також візочки від Graco (США), які мають хороше співвідношення ціна-якість. За 10-2600 грн. можна стати власником трансформерів, які оптимально наближені по зручності до класичних візочків для немовлят. Відомі торгівельні марки INGLESINA, CAM (Італія), НОСО (Австрія), Hauck (Німеччина) гарантують високу якість і надійність. Трансформери ціною понад 5000-6000 грн. - швидше виняток, ніж правило, хоча, безумовно, HI-TECH коштує дорого. Наприклад, на нашому ринку за 6000 грн. представлена модель Teutonia Delta (Німеччина), яка крім іншого має високотехнологічну раму овального перетину, чотириопорну пружинну підвіску й проблисковий маячок на батарейках для забезпечення безпеки руху в темряві.


2mm.ru

Переклад: malecha.org.ua

Дата публікації: 19.11.2007
Прочитано: 6434 раз



Додатково на дану тему
Цікаво про взуттяЦікаво про взуття
Одяг для вагітнихОдяг для вагітних
Як навчити дитину вирішувати задачіЯк навчити дитину вирішувати задачі
Маме на заметку. Пустышка: «за» и «против»Маме на заметку. Пустышка: «за» и «против»
Вагітність: стригтися чи ні?Вагітність: стригтися чи ні?
Готуємося до пологівГотуємося до пологів
У чому плюси і мінуси присутності тата при пологах?У чому плюси і мінуси присутності тата при пологах?
Календар вагітностіКалендар вагітності
Яким повинен бути для малюка перший день життя?Яким повинен бути для малюка перший день життя?
Якою повинна бути іграшкаЯкою повинна бути іграшка
[ Назад | Початок | Наверх ]
Немає коментарів. Чому б Вам не залишити свій комертар?
Ви не можете відправити коментар анонімно, будь ласка зареєструйтесь.
Останні статті
Halloween
10 ідей для ідеального Хеловіну
Подарунки на День Валентина за знаком зодіаку
Ідеї для валентинок та святкування дня свято...
Як День Святого Валентина відзначають у різни...
Де краще зустрічати Новий рік?
У чому зустрічати новий рік 2010
Тіло - це годинник
Як запобігти курортних пасток
Здорове чи дешеве: як правильно обирати дитяч...
Новини партнерів
Завантаження ...
Галерея
Картинка з галереї

Картинка з галереї

Картинка з галереї

Посміхніться

Оголошення в ВУЗі:
"Шановні абітурієнти вступні екзамени відміняються, в зв'язку з тим, що продано всі білети!!!"

Реклама
Опитування
Що Ви найчастіше даруєте коханому (коханій) на день народження?

Щось зроблене своїми руками
Сувеніри, художні вироби
Щось із одягу, взуття
Романтичну подорож, відпочинок
Щось з електроніки (MP3-плеєр, диски...)
Багато-багато квітів
Себе коханого(у)
Інше (обговорити на форумі)



Результати
Інші опитування

Всього голосів: 304
Коментарів: 1
Головна |  Вверх
статистика  користувачів онлайн: 93 | користувачів сьогодні: 2005 | переглянуто сторінок сьогодні: 8881 | всього сторінок переглянуто: 106761753




Використання матеріалів цього сайту тільки за умови вказання прямого гіперпосилання на першоджерело та сайти, що виконали суттєві допрацювання матеріалів (переклад, доповнення довідковими даними, тощо).
Якщо першоджерело не вказано - важати першоджерелом і вказувати пряме гіперпосилання на сайт http://buket.ck.ua



© 2006-2008 студія GVM
рекламна підтримка: черкаська рекламна мережа

Генерація сторінки: 0.036 сек. і 20 запитів до бази даних за 0.032 сек.
Web site engine code is Copyright © 2006 by SLAED CMS. All rights reserved.