Букет
      
  Реєстрація або вхід Головна    
Букет
Головна
Новини
Статті
Опитування
Анекдоти
Галерея
Погода на тиждень
Свята на тиждень
Святковий довідник
Файли
Друзі та партнери
Звязок з нами
Рекомендуємо
Гумор

Ізраїльська армія. Йдуть по частині американський і ізраїльський генерали. Раптом назустріч йде солдат і честь не віддає. Американець говорить:
- Ну і розпустили ви своїх солдатів !
Ізраїльтянин говорить: - Зараз я з ним розберуся!
Наздоганяє він солдата, хлопає його по плечу і говорить:
- Зяма, ти що, образився?

Google рекомендує
На роботі

Як привітати співробітників?


 Не буде перебільшенням сказати, що виступ керівника перед співробітниками з поздоровленням — це значна подія в житті компанії.
По-перше, тому, що в сучасній реальності бізнесу не так часто керівник виступає перед своїми підлеглими.
По-друге, тому, що радісним приводам для виступів в компаніях часом приділяється не достатньо уваги.
По-третє, тому, що важливість і резонанс такого виступу для корпоративної культури компанії важко переоцінити...





Можна сказати, що корпоративна культура — «клей», що утримує людей в компанії разом. У зміст корпоративної культури входять, наприклад, комунікації і мова спілкування, прийнята в компанії, те, як співробітники усвідомлюють себе і своє місце в компанії, цінності, усвідомлення часу і його використання, взаємостосунки між людьми, трудова етика і ін.

Відомо, що роль особи керівника в розвитку його компанії величезна. Саме керівник задає взірець поведінки для своїх підлеглих. Усвідомлено, а більшою мірою неусвідомлено, підлеглі копіюють манери керівника.

Дослідники корпоративної культури дійшли висновку, що на культуру компанії найбільшою мірою впливають наступні особливості поведінки керівників:

• Спрямованість уваги. За чим керівник стежить, що вимірює і контролює?
• Критичні ситуації. Як керівник реагує на критичні ситуації і кризи?
• Ролева модель. Який приклад керівник подає своїм підлеглим?

Виступ з поздоровленням — це своєрідний організаційний ритуал, покликаний продемонструвати підлеглим необхідні зразки поведінки і надіслати потрібні сигнали з одного рівня ієрархії в компанії на інші. Кращу можливість для комунікації першої особи зі всім колективом важко придумати. Саме тому до виступу перед співробітниками з поздоровленням керівнику слід спеціально готуватися. Необхідно продумувати як зміст, так і стиль виступу.

Щоб пояснити це твердження нагадаю притчу.

Невелика різниця


Один східний володар побачив страшний сон, ніби у нього випали один за іншим всі зуби. У сильному хвилюванні він призвав до себе тлумача снів. Той вислухав його стурбовано і сказав: «Повелитель, я повинен повідомити тобі сумну звістку. Ти втратиш одного за іншим всіх своїх близьких». Ці слова викликалигнів володаря. Він велів ув'язнити нещасного і призвати до себе іншого тлумача снів, який вислухавши сон, сказав: «Повелитель, я щасливий повідомити тобі радісну звістку. Ти переживеш всіх своїх рідних». Володар був обрадуваний і щедро нагородив його за це передбачення. Придворні дуже здивувалися. «Адже ти сказав йому те ж саме, що і твій бідний попередник, так чому ж він був покараний, а ти винагороджений?» — запитували вони у другого тлумача снів. На що послідувала відповідь: «Ми обидва однаково тлумачили сон.

Але все залежить від того, не що сказати, а як сказати».

Таким чином, можна зробити висновок, що вся річ не в тому, що скаже керівник, а в тому, як він скаже.

Західні ділові люди говорять: «Якщо Вам дали слово, то негайно зробіть з цього шоу». Зрозуміло, керівнику, виступаючому з поздоровленням, немає необхідності ставати шоу-меном і розважати присутніх. Але зробити виступ таким, що запам'ятовується справа честі.

Примітний такий факт. Слово «шарм» в наші дні означає — чарівність, вплив що підкорює, приваблива сила. Первинне значення слова «шарм» було іншим. «Шарм» означав — уміти красиво говорити, захопити словом.

Для керівника уміння говорити публічно, майстерність красномовства підвищують шанси на успіх, дозволяють ефективніше управляти колективом, доносити свої ідеї до персоналу, мотивувати співробітників, проводити урочистості, конференції, наради, презентації, виставки.

Декілька хвилин промови-поздоровлення можуть серйозно вплинути на ділову атмосферу в колективі, вирішити долю роботи компанії наступного року або остаточно визначити долю кар'єри керівника. Ставка висока. Тому мудрий керівник дотримується правила: «Провал в підготовці — підготовка до провалу».

У чому полягає якісна підготовка?

Для якісної підготовки керівнику необхідно:

1. Усвідомлювати свої цілі.
2. Мати план виступу.
3. Володіти предметом виступу.
4. Витримувати баланс часу.

Відповідь на питання про цілі, яких керівник планує досягти в ході вітального виступу, є ключовими. Керівнику варто запитати себе: — Навіщо я збираюся поздоровляти присутніх? — Які дії і рішення я чекаю від співробітників після своєї промови? — Що повинно запам'ятатися аудиторії насамперед?

У вітальній публічній промові має сенс дотримуватися класичних правил публічного мовлення. Тобто пам'ятати про чітку структуру: вступ, основна частина і висновок.
Розпочати можна з компліменту аудиторії. Він створить позитивний настрій, наприклад:

Дорогі співробітники! Для мене велика честь виступити на відкритті внутрішньофірмової конференції і привітати Вас, шановні колеги, з...

Дорогі колеги! Я радий виступити сьогодні на зборах нашого колективу і підвести підсумки...

Я давно чекав цього моменту, дорогі однодумці, і зараз я із задоволенням скажу Вам декілька вітальних слів...

Я гордий, шановні соратники, що сьогодні я можу підвести підсумки і привітати кращих з...

Незвичайний початок виступу також хороший хід. Воно дозволить привернути увагу присутніх. Наприклад

Шановні друзі! Коли я їхав на наш святковий вечір, то я пригадав...

Колеги! Афоризм стверджує: «Дорогу осилить, той хто йде». Я упевнений, що ця думка застосовна і до нашої компанії тому, що...

Шановні колеги! Дозвольте привести шокуючий факт...

Висловлена на початку виступу подяка підкреслюють професіоналізм промовця.
Шановні співробітники! Дякую Вам за Ваші зусилля в створенні цього заходу і вітаю Вас! Дозвольте відкрити...

Дорогі колеги! Спасибі, що Ви прийняли запрошення і відвідали...

Шановні пані та панове! Дякую Вам за увагу до нашої конференції і висловлюю упевненість в...

Помилкою буде замість поздоровлення — зі святом, з відкриттям, із досягненням, із завершенням — виголошувати фрагменти річного звіту або захоплюватися монологом про майбутнє. Не варто плутати нараду по стратегічному плануванню і вітальну промову. Ще гірше скотитися на критику або констатацію негативних моментів в житті організації бізнесу. Не має сенсу перетворювати свято на публічну прочуханку.

Найбільш успішні керівники дотримуються принципу: «Хвалити співробітників — при всіх, критикувати — наодинці». На думку організаційних психологів, повага є «психологічним хлібом». Святкова подія відмінний привід задовольнити потреби персоналу компанії в пошані.

Роздумуючи про зміст виступу, керівнику доцільно пам'ятати, що одне із завдань виступу — публічно схвалити заохочувальну поведінку, визнати заслуги співробітників і вселити в них ентузіазм. Спираючись на одну з визнаних теорій мотивації, важливо пам'ятати, що мотивуючими чинниками, що впливають на результативність персоналу, є:

• Досягнення
• Визнання
• Робота як така
• Відповідальність
• Постановка цілей
• Просування

Визнання і позитивний результат є найсильнішими мотиваторами. Тому в святковій промові варто підкреслювати саме успіхи, позитивні тенденції, позитивні факти, приклади для наслідування. Якщо очевидних заслуг і досягнень у персоналу поки немає, то особливо важливо дотримуватися управлінської аксіоми: «Похвалити при русі до мети важливіше, ніж при її досягненні». Як відомо, можна звертати увагу і контролювати результат діяльності співробітників, а можна контролювати процес досягнення результатів. І те й інше однаково важливе для створення позитивної ділової атмосфери і імпульсу до поліпшення стану справ.

Досвідчені керівники звичайно «ловлять на хорошому» своїх співробітників, тобто помічають і публічно говорять про позитив. Недосвідчені привертають увагу до негативу, до того, що не виходить. Проте організаційна психологія довела, що концентрація на негативному може спричинити зменшення частоти небажаної поведінки співробітників, але це не означає, що бажана поведінка неодмінно почастішає.

Звичайно на святкових корпоративних заходах підводять підсумки і нагороджують за результатами роботи. Чудово, якщо керівник особисто вручає співробітникам своєї компанії призи, подарунки, премії. Сам акт публічного вручення має для персоналу особливий сенс. Публічне визнання заслуг, можливість піднятися на сцену або просто вийти перед всім колективом, потиснути руку керівнику, одержати з його рук якийсь символ успіху — все це цінно для співробітника особисто і позитивно впливає на корпоративну культуру загалом. Організовуючи публічне вручення символів успіху важливо продумати процес так, щоб він не виглядав формальним і холодним, коли черги із співробітників ніби на конвеєрі вручають якісь блага та ще і плутають їх імена. Якщо колектив великий і при цьому для керівника існує необхідність особисто вручати і поздоровляти персонал, то має сенс організувати поздоровлення по відділах, групах, підрозділах компанії.

Діловий етикет виступу передбачає, що, завершуючи вітальну необхідно ще раз привітати всіх присутніх зі святом, з відкриттям, з досягненням, із завершенням і побажати що-небудь, пов'язане з діловим життям і перспективами. Наприклад
Отже, шановні друзі! Офіційна частина нашого урочистого вечора завершена. Дозвольте ще раз привітати Вас із ... і побажати Вам успіхів...

(у наступаючому році, в наступному кварталі, в наступному проекті і ін.)
Шановні пані та панове! Закриваючи наші збори ще раз поздоровляю Вас із успішним завершенням цього етапу розвитку і бажаю Вам ділових успіхів в ....

В ході всього виступу доцільно пам'ятати, що самі жадані емоції керівника в процесі виступу — це ентузіазм і натхнення. Співробітники, акціонери, гості, партнери з вдячністю віднесуться до керівника, який додасть їм енергії і поліпшить моральний настрій. Мовлення з ентузіазмом породжує і слухання з ентузіазмом.

Для виголошення святкової промови, яка б запам'яталася, керівнику важливо врахувати, що у нього будуть не тільки слухачі, але і глядачі. Тому доцільно продумати свої ділові манери і мову тіла.

— Чи потрібно посміхатися в ході виступу?

Посмішка абсолютно необхідна. Силу своєї посмішки керівник сміливо може помножити на кількість присутніх.

— Куди дивитися?

У групі до 15 чоловік рекомендується дивитися на кожного поперемінно. Тривалість контакту очей не повинна перевищувати 10 секунд.

При групі від 15 до 50 рекомендується дивитися то на кожного, то на кожного п'ятого.

При групі більше 50 чоловік керівнику слід виділити умовно декілька груп приблизно по 7 — 10 чоловік і звертатися по черзі до когось одного з кожної групи.

— Куди подіти руки?

Щоб справити якнайкраще враження, на початку виступу руки необхідно тримати в природному положенні уздовж тулуба. Одночасно з першими словами потрібно перевести їх в «нейтральне» положення: дві руки в напівзігнутому положенні злегка витягнуті вперед, грона рук зближують. Якщо треба щось тримати, то доцільно тримати це в одній руці.

— Як стояти?

Стояти треба прямо, розпрямивши плечі. Не варто спиратися на трибуну, стіл, стілець. Ноги потрібно розставити на 15 — 30 см. Ліва нога трохи виставлена вперед і злегка зігнута. Права нога опорна. Пряма спина. Голова злегка нахилена. Розгойдуватися з одного боку в інший не слід. Тіло зібране, руки готові до жестикуляції.

Оскільки публічний святковий виступ — це не рядова подія, то до репетицій необхідно віднестися серйозно.

На першому етапі репетицій керівнику необхідно мовчки, «про себе» виголосити текст, спираючись на конспект або план. Мета — перевірити володіння змістом поздоровлення.

На другому етапі керівник може виголошувати промову вголос, щоб почути себе. Ще ефективніше записати свою промову на аудіокасету і послухати кілька разів. Мета - поліпшити власне звучання.

На третьому етапі керівнику треба зробити пробний виступ перед колегами, домочадцями, собакою, кішкою, дзеркалом. Мета — відмітити як виступаючий тримається і скоректувати міміку, поставу, рухи.

Зрозуміло, якщо керівник приділяє увагу підготовці і репетирує, то вірогідність успіху виступу підвищується. Якщо керівник сподівається на «абияк», то, швидше за все результат буде скромним.

Правила святкового виступу

Керівнику необхідно:

Закладати успіх виступу з поздоровленням на етапі підготовки.

Пам'ятати:

• Провал в підготовці — підготовка до провалу.
• Тільки дуже досвідчені оратори можуть дозволити собі імпровізувати.

Відчувати емоційний підйом, радість, натхнення.

Пам'ятати:

• Позитивні емоції заразливі.
• Щоб обрадувати підлеглих і передати їм ентузіазм необхідно самому його відчувати (або переконливо зіграти).

Наприклад, позитивними сигналами є усмішка, контакт очей, відкриті жести і пози, пряма постава, помірна жестикуляція, відсутність жестів-паразитів, трохи гучніший, ніж звичайно голос, трохи швидший, ніж звичайно темп мови і ін.

Виглядати парадніше, ніж аудиторія.

Пам'ятати:

• Святковий акцент в зовнішності необхідний. Наприклад, яскравіша, ніж звичайно краватка, квітка в петлиці піджака, помітніші, ніж звичайно прикраси для жінки-керівника, яскравіші забарвлення ділового костюма і ін.
• Особлива доглянутість з нагоди святкового виступу Наприклад, спеціально продумана зачіска, руки, за які не соромно, взуття в бездоганному стані.

Говорити стисло і змістовно.

Пам'ятати:
• Стислість сестра таланту і... вияв поваги до аудиторії. Співробітники вже готові відзначати і веселитися, тому занадто довгі вітальні промови протипоказані.
• Місткість досягається за рахунок використання метафор, цитат, прикладів, прислів'їв, приказок.

Наприклад, «Співробітники відділу логістики в році, що завершується, як леви накинулися на виниклі складнощі і стали першими за підсумками року. Поздоровляю відділ логістики!»

http://www.buket.ck.ua


Дата публікації: 11.09.2007
Прочитано: 14400 раз



Додатково на дану тему
Скажи мені, що ти хочеш, і я скажу тобі, що ти матимеш...Скажи мені, що ти хочеш, і я скажу тобі, що ти матимеш...
Робота в новому колективіРобота в новому колективі
Коли і як потрібно говорити з роботодавцемКоли і як потрібно говорити з роботодавцем
Одяг для співбесіди: 15 помилокОдяг для співбесіди: 15 помилок
Умійте починатиУмійте починати
Як приємно і з користю пройти співбесідуЯк приємно і з користю пройти співбесіду
Як знайти роботу?Як знайти роботу?
Все про візиткиВсе про візитки
Рекомендаційний листРекомендаційний лист
Резюме. Правила складанняРезюме. Правила складання
[ Назад | Початок | Наверх ]
Немає коментарів. Чому б Вам не залишити свій комертар?
Ви не можете відправити коментар анонімно, будь ласка зареєструйтесь.
Останні статті
Halloween
10 ідей для ідеального Хеловіну
Подарунки на День Валентина за знаком зодіаку
Ідеї для валентинок та святкування дня свято...
Як День Святого Валентина відзначають у різни...
Де краще зустрічати Новий рік?
У чому зустрічати новий рік 2010
Тіло - це годинник
Як запобігти курортних пасток
Здорове чи дешеве: як правильно обирати дитяч...
Новини партнерів
Завантаження ...
Галерея
Картинка з галереї

Картинка з галереї

Картинка з галереї

Посміхніться

- Сучасна молодь жахливо вдягається! Hаприклад, ось цей хлопець
- Це - моя дочка
- Пробачте, я не знав, що ви - її батько
- Я не батько, я - мати.

Реклама
Опитування
Яким шпалерам для робочого столу Ви надаєте перевагу?

Природні пейзажі
Світ тварин
Автомобілі, техніка
Абстракції
Відомі фотомоделі
Комп`ютерна тематика
Космічна тематика
Фентезі
Цікаві малюнки
Діти
Інше
Робочий стіл повинен бути без шпалер



Результати
Інші опитування

Всього голосів: 1669
Коментарів: 0
Головна |  Вверх
статистика  користувачів онлайн: 98 | користувачів сьогодні: 494 | переглянуто сторінок сьогодні: 3005 | всього сторінок переглянуто: 106866300




Використання матеріалів цього сайту тільки за умови вказання прямого гіперпосилання на першоджерело та сайти, що виконали суттєві допрацювання матеріалів (переклад, доповнення довідковими даними, тощо).
Якщо першоджерело не вказано - важати першоджерелом і вказувати пряме гіперпосилання на сайт http://buket.ck.ua



© 2006-2008 студія GVM
рекламна підтримка: черкаська рекламна мережа

Генерація сторінки: 0.033 сек. і 18 запитів до бази даних за 0.029 сек.
Web site engine code is Copyright © 2006 by SLAED CMS. All rights reserved.