Букет
      
  Реєстрація або вхід Головна    
Букет
Головна
Новини
Статті
Опитування
Анекдоти
Галерея
Погода на тиждень
Свята на тиждень
Святковий довідник
Файли
Друзі та партнери
Звязок з нами
Рекомендуємо
Гумор

Біля вікна сидить Петро і їсть сало. Проходить сусід:
-О, здоров, Петро! А шо ти там робиш?
- Та шо...сало їм.
-Ти бач...А мені даси шматочок?
-Та чого ж...Заходь!
Сусіда сунувся до хвіртки, а там величезна собака: "Гав-гав!"
-Петро! Так в тебе ж собака злий!
-Та отож.....

Google рекомендує
Корпоративні свята та ділові заходи

Корпоративні свята «ВІД І ДО»


 Корпоративне свято - важлива частина життя кожної компанії, невід'ємний елемент корпоративної культури, «цеглинка», що закладається в фундамент позитивного іміджу роботодавця на ринку праці



Віддавна люди сприймали досягнення мети в результаті спільної праці як привід для радості. У колективній пам'яті лишалася оцінка: коли ми працюємо разом, усе можливе – будь-то полювання, збір урожаю чи перемога в битві з ворогом. Архетип такого сприйняття свята живий і в душі сучасної людини. Ось чому святкові заходи такі важливі для колективу - це зовсім не данина моді, а насущна потреба групи людей: переконатися в здатності спільними силами вирішувати проблеми. Тому корпоративна вечірка - важливий важіль управління персоналом, що допомагає акцентувати увагу на тому, що в колективу є майбутнє.

Форми святкування несуть на собі глибокий відбиток культури й епохи. Наприклад, за Радянського Союзу добровільно-примусові торжества з обов'язковим застіллям відображали характер авторитарної влади, люди були зобов'язані виражати радість із приводу «успіхів соціалізму, який переміг». Свята із застіллям у часи тотального дефіциту були таким же елементом культури, як і фасади будинків-«сталінок», прикрашені рогами достатку й виноградних грон. У пострадянський період свята на роботі закономірно зникли, оскільки були неясні цілі, яких можна досягти спільною працею. З настанням відносної економічної стабільності корпоративні заходи стали відроджуватися в новій формі, співзвучній духу часу.

Успішно й ефективно працююча команда має потребу в цікавому, активному й комфортному відпочинку. Справі, безумовно, — час, а розвагам — усього лишень година. Але провести цю годину потрібно так, щоб не втратити час і гроші, інакше — навіщо? Свято в розумінні кожного з нас — це радісна подія, про яку приємно згадати, але ніяк не вимушена затримка на роботі з волі начальства.

Правильний підхід до організації неформального спілкування, дійсно, в змозі обернути співробітництво колег на справжню командну роботу. Одначе, аби корпоративне свято стало мотиватором, що згуртовує колектив, необхідно дуже серйозно підійти до організації такого заходу. Це значна праця, де важливий кожен дріб'язок, інакше всі витрати компанії на свято можуть виявитися «викинутими грішми».

Планування корпоративного свята

Один із основних факторів успіху корпоративного свята — формулювання мети проведення заходу. Свято має зміцнювати корпоративний дух компанії, згуртовувати групу працюючих людей у колектив, у команду однодумців. Привід для організації торжества може бути будь-який, головне, щоб він підкреслював досягнення рубежу, важливого для всіх співробітників.

Таким рубежем або віхою можуть бути:

* річниця або ювілей компанії;






· представлення нового керівника;
 

(послуги), нового бренду;

* традиційні свята: Новий
рік, 23 лютого, 8 Березня, професійне свято тощо.

Визначивши цілі проведення свята, необхідно вирішити, для кого призначається даний урочистий захід:

* для всього колективу компанії
(включаючи технічний персонал);

* для співробітників (за винятком
технічного персоналу), клієнтів, партнерів і гостей;

* для співробітників, клієнтів, партнерів, засновників, акціонерів, потенційних партнерів, чиновників профільних відомств, політиків тощо.
У цьому випадку бажана також присутність представників ЗМІ.

Іноді на корпоративну вечірку запрошуються члени родин працівників і гостей. «Рядову» дату заснування компанії рекомендується відзначати «в тісному колі» співробітників, інакше «розмивається» мета - згуртування колективу.

Визначивши аудиторію заходу, слід встановити його конкретну дату, скласти кошториси й бюджет загалом, вибрати місце проведення свята. Доцільно організовувати торжества наприкінці робочого тижня: у п'ятницю ввечері або в суботу. Навіть якщо в компанії відзначається фіксована дата - Новий рік, 23 лютого, 8 Березня тощо, свято доречно проводити напередодні, за один-два дні. Новорічний захід краще організувати за тиждень до календарної дати, оскільки на цей час у всіх людей припадають особисті турботи, багато хто від’їздить. Інші свята компанії можна відзначати й буднього дня - звичайно, якщо бути відсутніми на робочих місцях дозволено всьому колективу.

Бувають ситуації, коли захід необхідно провести саме в робочий день, у таких випадках в офісі залишається мінімум співробітників. Вони приєднуються до торжества після завершення робочого часу. За цими співробітниками потрібно обов'язково відправити транспорт і подякувати за «пожертву» в ім'я компанії задля зручності клієнтів.

Розмір бюджету, безумовно, має велике значення для вдалого проведення свята.

Підкреслю - йдеться не лише про кошти, виділені безпосередньо на банкет, а й на всю корпоративну вечірку в цілому. Звичайно витрати на організацію застілля та інші заходи співвідносяться 50/50. Якщо бюджет дуже скромний, припустиме співвідношення 70/30, але не менше, інакше свято зведеться лише до частування й випивок.

Навряд чи «пиятика за рахунок шефа» згуртує колектив чи лишиться для кожного співробітника яскравим спогадом. Нерідко керівники після таких «заходів» відчувають гіркота від намарне витрачених коштів або й, що ще гірше, звідують розчарування своїми працівниками. Для організації «опитмального» корпоративного свята залежно від рівня урочистості нині необхідно приблизно 60-120 дол. на одного запрошеного. Яскраві «публічні» свята вимагають значно більших витрат - 300-500 дол. на одну людину.

Формуючи статті витрат, виходьте зі своїх можливостей.

Зверніться за допомогою до івент-агентств, розпитайте знайомих, у компаніях яких проводилися успішні корпоративні вечірки, зберіть приватні оголошення ведучих, продюсерів, організаторів шоу (обов'язково звертайте увагу на їхні портфоліо й рекомендації).

На чому все ж допустимо заощаджувати, якщо бюджет корпоративного свята доволі скромний?

Можна:



* Відмовитися від дорогих феєрверків і спецэффектов.

* Вибрати місце проведення свята поруч із опитмальною транспортною
розв'язкою (наприклад, біля станції метро), щоб заощадити на транспортних витратах.

* Не закуповувати запрошувальних листівок (досить сповістити співробітників в усній формі й вивісити оголошення про дату й місце проведення свята).

* Не проводити фото- й відеозйомку.


* Вибрати ресторан із гарною репутацією, але не в центрі міста.


Останній пункт «економії» зажадає від Ня-подразделения серйозних зусиль, але в кожному разі на заході має бути ведучий, інакше за банкетним столом гарантовані нудьга й зловживання спиртним. Візьміть на замітку: краще призначити на посаду провідного власного креативного й комунікабельного співробітника (дібравши спосіб для його преміювання, оскільки це важка робота), ніж найняти дуже дешевого «тамаду» зі сторони. Стиль ведення корпоративної вечірки істотно відрізняється від «побутових» весільних або ювілейних торжеств.

Не варто заощаджувати на...


* якісних спиртних напоях;


* гарному ведучому;




Якщо ресторан, де планується торжество, міститься на віддалі від транспортних розв'язок, на розвезенні співробітників заощаджувати не можна! У такому випадку рекомендується замовити автобус, що доставить їх від ресторану до метро або до великих транспортних магістралей.

Секрети успіху корпоративної вечірки

Щоб у співробітників лишилися гарні спогади про корпоративне свято, варто звернути увагу на ряд важливих моментів організації цього заходу.

Місце проведення. Це може бути будь-яке приміщення, де комфортно розміститься весь колектив: ресторан, кафе, бар, клуб, база відпочинку, палац або будинок культури, театр, теплохід, парк, спортивний комплекс, стадіон (для організації змагань), острів у зоні відпочинку тощо. Місце проведення залежить від мети торжества, кількості запрошених і, звичайно ж, від бюджету.

Ейчар має подбати про те, щоб на святі була достатня кількість обслуговуючого персоналу (офіціантів, барменів, прибиральників), щоб приміщення прийнятно освітлювалося, працював гардероб. Якщо мова йде про фуршет або барбекю (чи про особливо відповідальний захід зі значною кількістю VIP-гостей), штат офіціантів і барменів необхідно подвоїти.

Музика (репертуар запрошених музикантів або фонотека диджея) має відповідати меті заходу й гармонувати з його настроєм. Для святкування 8 березня навряд чи підійде кримінальний шансон, а для ювілею керуючого великою компанією – важкий рок або хіп-хоп.

Біля входу гостей має зустрічати представник компанії з атрибутами почесної посади - краваткою корпоративного забарвлення, значком чи емблемою з логотипом компанії на лацкані піджака.

Вибораючи місце проведення свята, рекомендується заручитися письмовим підтвердженням (за підписом директора закладу) вашого права на обслуговування в певний день. Інакше можливі накладки: нерідкі випадки, коли усна домовленість із адміністратором з тих чи інших причин анулюється буквально напередодні заходу. Орендовану площадку необхідно оглянути самостійно, навіть якщо її рекомендував найкращий знайомий. Зверніть увагу на форму залу (має бути гарний огляд для всіх гостей), наявність сцени, місця для музикантів та апаратури. Поцікавтеся в адміністратора, чи гарантує він саме таке оформлення приміщення в день проведення свята, щоб бути впевненим: килимові доріжки не зникнуть, гардероб працюватиме, столи виявляться потрібної форми тощо.

Настійно не рекомендується проводити урочини в приміщеннях компанії, навіть якщо у вас є просторий офіс або конференц-зал (їдальня). Заощаджуючи на оренді приміщення, ви заощаджуєте на самому дусі свята. Крім того, організація вечірки «у рідних стінах», як правило, не обходиться без залучення (скажемо прямо - експлуатації) співробітників, що теж мало сприяє настрою на відпочинок. Про який святковий настрій, скажімо, до 8 Березня, може йти мова, якщо співробітниці після повного робочого дня змушені йти в магазин за покупками до фуршету, а потім цілу година робити бутерброди в їдальні? Навряд чи вони будуть вдячні керівникові, котрий виділив гроші на такий, з дозволу сказати, «банкет».

На робочому місці корпоративну вечірку доцільно організовувати лише в тому випадку, якщо компанія відзначає, наприклад, дні народження всіх співробітників за місяць. Але й тоді не варто забувати про атрибути свята - прикрашення приміщення, замовлення фуршету в їдальні або ресторані з доставкою в офіс.

Визначення відповідальних за організацію торжества.

Залежно від кількості запрошених це може бути один співробітник компанії або група людей, наділених спеціальними повноваженнями. Якщо таких розпорядників кілька, необхідно призначити головного відповідального за захід, а зони відповідальності - чітко розподілити.

Подмогою для ейчара стане звертання до послуг івент-агентства - компанії, що спеціалізується саме на організації урочин, гарантуючи «дійсно свято”. Одначе вартість таких послуг не завжди може влаштувати компанію.

Організація свята власними силами, безумовно, має чималий «плюс»: ідея торжества, втілена самими співробітниками, міцніше згуртовує колектив, сприймається як результат спільної діяльності. Крім того, інвентар, придбаний компанією для першого свята, лишається в її власності й може бути використаний надалі. Якщо захід у цілому вдався й запам'ятався позитивними емоціями, можна провести «роботу над помилками» (від них аматори не застраховані) і наступного разу постаратися їх уникнути. Якщо ж корпоративне свято планується як публічне, з запрошенням почесних гостей, ризикувати й організовувати його лише власними силами не рекомендується.

Меню.

В середньому на людину потрібно близько 1 кг їжі й 700 г спиртних напоїв. У меню повинні переважати м'ясні й рибні страви, одне гаряче (можна на вибір), овочі. Спиртні напої - шампанське, вино, горілка/коньяк/віскі. Класичне співвідношення: 1/4/2 (100 г шампанського, 400 г вина й 200 г міцних спиртних напоїв на людину). Вино, як правило, слід брати сухе. Безалкогольних напоїв і води потрібно не менше ніж 1,5 л на гостя. Десерт не обов'язковий (або може бути мінімальним: фрукти й/або торт із розрахунку 100 г на людину).

Адміністрація багатьох ресторанів дозволяє привозити на корпоративні свята спиртне, у такий спосіб можна зменшити витрати. У такому разі напої необхідно доставити заздалегідь, щоб персонал ресторану підібрав посуд і закуски.

Витрати на банкет не повинні становити менш 40-50 дол. на людину, інакше люди підуть голодними. Якщо ж компанія планує легкий фуршет (наприклад, під час презентації нового структурного підрозділу або продукту/послуги, організації спортивного заходу або концерту/спектаклю), співвідношення меню/інші витрати на свято можуть бути в пропорції 30/70. Меню для фуршету - це легкі закуски, «одноразові» порції (канапе); спиртного буде потрібно вдвічі менше, ніж для класичного банкету, одначе бажано запропонувати різноманітніший десерт або вишуканіший торт.

Якщо корпоративне свято організоване на природі, не допускається використовувати продукти, що швидко псуються. При транспортуванні продуктів слід ретельно подбати про санітарні норми. Крім того, кількість обслуговуючого персоналу має бути, як мінімум, удвічі більшою, ніж у ресторані. Меблі для банкету/фуршету на природі можна взяти в оренду (або купити й потім використати для наступних свят, якщо в компанії є можливість її складувати). Існують навіть надувні меблі для таких заходів. На природі допускається використання одноразового посуду (виняток становить банкет/фуршет із запрошенням VIР-гостей). У кожному разі це питання необхідно обговорити з персоналом ресторану, що допомагає компанії провести торжество.

Наступна сторінка (2/3)

Дата публікації: 19.04.2007
Прочитано: 9707 раз



Додатково на дану тему
Святкуймо корпоративно!Святкуймо корпоративно!
Сценарий проведения дня рождения фирмыСценарий проведения дня рождения фирмы
Три кита корпоративної вечіркиТри кита корпоративної вечірки
[ Назад | Початок | Наверх ]
Немає коментарів. Чому б Вам не залишити свій комертар?
Ви не можете відправити коментар анонімно, будь ласка зареєструйтесь.
Останні статті
Halloween
10 ідей для ідеального Хеловіну
Подарунки на День Валентина за знаком зодіаку
Ідеї для валентинок та святкування дня свято...
Як День Святого Валентина відзначають у різни...
Де краще зустрічати Новий рік?
У чому зустрічати новий рік 2010
Тіло - це годинник
Як запобігти курортних пасток
Здорове чи дешеве: як правильно обирати дитяч...
Новини партнерів
Завантаження ...
Галерея
Картинка з галереї

Картинка з галереї

Картинка з галереї

Посміхніться

"Лікарю, що б я не робив, я все повторюю по 10 разів, 10 разів, 10 разів, 10 разів...
Я жахливо себе почуваю, почуваю, почуваю, почуваю... Але дружина задоволена,
задоволена, задоволена, задоволена..."

Реклама
Опитування
Як Ви відноситесь до вінчання?

На мою думку вінчання має бути обов'язковим
Перед вінчанням потрібно деякий час прожити разом
Мені подобається обряд, але вінчатись не хочу
Мені не подобається обряд вінчання
Мені байдуже



Результати
Інші опитування

Всього голосів: 1881
Коментарів: 2
Головна |  Вверх
статистика  користувачів онлайн: 65 | користувачів сьогодні: 1686 | переглянуто сторінок сьогодні: 11539 | всього сторінок переглянуто: 106851362




Використання матеріалів цього сайту тільки за умови вказання прямого гіперпосилання на першоджерело та сайти, що виконали суттєві допрацювання матеріалів (переклад, доповнення довідковими даними, тощо).
Якщо першоджерело не вказано - важати першоджерелом і вказувати пряме гіперпосилання на сайт http://buket.ck.ua



© 2006-2008 студія GVM
рекламна підтримка: черкаська рекламна мережа

Генерація сторінки: 0.035 сек. і 19 запитів до бази даних за 0.031 сек.
Web site engine code is Copyright © 2006 by SLAED CMS. All rights reserved.