Букет
      
  Реєстрація або вхід Головна    
Букет
Головна
Новини
Статті
Опитування
Анекдоти
Галерея
Погода на тиждень
Свята на тиждень
Святковий довідник
Файли
Друзі та партнери
Звязок з нами
Рекомендуємо
Гумор

Загадка: зелене, лисе і скаче?
Відгадка: солдат на дискотеці!

Google рекомендує
Корпоративні свята та ділові заходи

Святкуймо корпоративно!


Проведення корпоративних свят у сучасному бізнесі – це вже не просто правило хорошого тону – це невід’ємний атрибут успішного підприємця. Однак сприймаються корпоративні свята різними учасниками по-різному. Очікування від святкування також істотно різняться. Як же максимально ефективно провести корпоративне свято, задовольнивши усі сторони?



Як правило, компанії святкують двічі на рік: Новий рік та день свого народження, в деяких компаніях відзначають також третє свято – професійне. При цьому, за результатами опитування, поведеного HRM компанії Begin Group навесні цього року, зі 100 компаній, що замовляють організацію свят спеціалізованим фірмам, 85 – не знають навіщо їм це потрібно, 86% співробітників цих компаній вважають, що краще було б готівкою віддати співробітникам кошти, витрачені на корпоративне свято. Керівники також не завжди задоволені – 85% з них вважають, що співробітники не цінують того, що компанія для них робить.Тож, чому це відбувається?

Основна проблема - у протистоянні двох класів. Змагаються керівник та його співробітники. Керівник хоче донести до співробітників певну точку зору (корпоративний message), мету компанії та її стратегію на найближчі роки. Співробітник хоче відпочити, розвіятись, пофліртувати, ближче зійтися з важливими для подальшого просування кар’єрними сходинками людьми, розповісти про свої ідеї, продемонструвати свої здібності і ігрових формах. На цьому ґрунті й розвивається основне протиріччя, в результаті якого свято для співробітників перетворюється на «показуху», де доводиться відсиджуватися в залі, роблячи вигляд, що все чудово.

А може, обійтися без свята?

Зрештою, напрошується закономірне запитання: навіщо взагалі проводити таке свято? Чи не простіше задіяти інші засоби поширення корпоративної інформації? Приміром, Інтернет, Інтронет (внутрішні сайти), паперові (корпоративні газети, бюлетені тощо). Проте усіх зазначені джерела мають істотний недолік: примусити співробітників читати і сприймати таку інформацію практично неможливо. Приміром, на одному підприємстві, що випускає корпоративну газету, кожен свіжий її номер видають разом із зарплатою. Вважається, що завдяки цьому у працівників виробляються усталені позитивні асоціації. Проте на практиці досягти того, щоб люди читали газету чи відвідали корпоративний сайт компанії, не так вже й просто.

Ще один інструмент, який на думку багатьох може успішно виконувати функцію донесення інформації до співробітників, – збори. А й справді: скликали людей, видали їм потрібну інформацію і не треба витрачатись на всілякі пригощання та розваги. Присутні не можуть уникнути тієї інформації, що намагається донести керівництво до своїх працівників. Однак, як свідчить практика, економити на людях все ж не варто: кошти, витрачені на свято, повернуться сторицею. По-перше, безкоштовне пригощання збільшує відсоток явки. Це знали навіть у часи «розвинутого соціалізму». Вже тоді вважалось доцільним поєднувати збори з частуванням у буфеті за рахунок компанії. По-друге – доведено, яка користь може бути від позитивних асоціацій. Працівники з гарним настроєм, відчуттям ситості набагато краще сприймають інформацію. До того ж, щоденна, рутинна робота породжує емоційний голод, подолати який певною мірою допомагають корпоративні заходи: свята, пікніки тощо.

Основна мета проведення свят – створення та підтримка єдиного інформаційного простору. Для більшості співробітників компанії – це єдність часу, джерел та інтерпретації інформації про компанію, роботу, подій на ринку тощо. На практиці – це взаєморозуміння співробітників, а значить, швидкість обміну інформацією, швидкість реакції загалом. Підтримка єдиного інформаційного простору допомагає уникнути організаційних конфліктів, спрощує прийняття управлінських рішень, а також є ефективним засобом боротьби з різноманітними чутками та домислами, розмовами.

Як найкраще підготуватись до корпоративного свята

Підготовка свята – справа доволі копітка, тому її краще доручити фахівцям, або ж спробувати все спланувати самому. Пускати все на самоплив фахівці не рекомендують – це може загрожувати або «зеленою нудьгою», коли люди вже не можуть їсти, а зайнятись їм більше нічим, або безладом, коли ніхто ні за що не відповідає. Щоб цьому запобігти, потрібно ретельно, до дрібниць усе спланувати. Наприклад, підготовка до Нового року має розпочатися ще в листопаді, інакше безтурботному святкуванню можуть стати на перешкоді найбанальніші проблеми, такі як відсутність підходящого приміщення або перевантаження друкарні, що призведе до затримки випуску запрошень.

Особливу увагу слід приділити сценарному плану - все має бути розписано похвилинно: від початку підготовчих робіт до транспортування гостей. Ретельне планування дасть змогу уникнути пустих ніш під час свята, коли присутнім нічим зайнятися, або ж «перенавантаження», коли запрошені артисти не встигають відпрацювати програму чи ведучі провести конкурси.

До речі, проведенню конкурсів слід віддати належне місце у корпоративному святі кожної компанії. «Ніщо не може зрівнятися з рольовими іграми за рівнем участі глядачів та самих учасників. На співробітників, що брали участь у грі, колеги дивляться як на зірок. Аудиторія веселиться над жартами, які ніколи не бувають образливими чи грубими, а обговорення продовжується ще тривалий час. Все це стає важливим могутнім мотиваційним фактором. Ефективні зустрічі, навіть якщо вони ставлять собі за мету досягнення певних цілей бізнесу, мають у собі суміщати серйозні сторони з розважальним моментом та мотиваційною складовою”, - стверджує відомий організатор святкових заходів Блер Робертсон, послугами якого користуються такі могутні корпорації світу, як Sony, Subway та інші.

Основні помилки, які допускають під час підготовки та проведення корпоративних заходів:

1. Пізній старт. За словами Вікторії Ластовецької, виконавчого директора АМК «Альянс-Клуб», досить часто компанії звертаються до фахівців за кілька днів до дати проведення заходів, вимагаючи при цьому оригінального сценарію, що відображав би специфіку компанії.

2. Якщо відповідальним за підготовку свята призначається співробітник, що слабко розбирається у питаннях міжособистісних стосунків і корпоративної культури компанії, – зрештою результат виходить плачевний. Найуспішніше проходили свята, коли до всіх процесів підготовки був підключений менеджер з персоналу з боку компанії-замовника: за таких умов результат був блискучий.

3. Одна з найпоширеніших помилок - коли керівництво вимагає, щоб співробітники у 100% складі брали участь у заході, при цьому не беручи до уваги той факт, що люди різні: хтось хоче себе проявити, а комусь подобається формат «сиди та дивись». Відповідно до статистичних даних, наданих АМК «Альянс-Клуб», у корпоративних святах активну участь беруть від 5 до 70% співробітників, залежно від віку, статі, соціального статусу, виду діяльності та захоплень. Не останню роль тут відіграє і сценарій проведення заходів: одна справа, якщо вам пропонують виконати роль Зевса чи Голови Ордену князівства, і зовсім інше – роль лося.

4. Неправильно підібране місце та стиль проведення заходу. Найчастіше мають місце дві крайності. Перша – співробітників запрошують у дорогий ресторан, проте замість того, щоб розслабитись та отримувати задоволення, вони у муках згадують, яким зі столових приборів краще розпочати трапезу. Інша крайність – «все зробимо самі»: купимо, наріжемо бутерброди, приберемо. Є компанії, в яких співробітникам подобається готувати самим і, на щастя, у них це дуже добре виходить. Як би парадоксально це не виглядало, за статистичними даними, це фірми, в яких 80-90% співробітників - чоловіки. Однак у більшості компаній переконані, що готувати самому «принизливо для колективу» та намагаються знайти «поважну причину» не відвідувати такі заходи.

5. Неправильна постановка цілей та завдань заходу. Хотіли познайомити співробітників з різних відділів чи регіонів, а замовили банальний концерт. В результаті люди посиділи, подивились та розійшлись, навіть не знаючи імен один одного.

Рекомендації для перших осіб

Роль керівництва на святах важко перебільшити. Неправильна поведінка першої особи компанії може істотно зашкодити святкуванню. Тому:

  • Не приходьте на свято в офіційному костюмі. Співробітники мають відчувати різницю між робочим днем та святом.
  • Вибирайте стриманий одяг та аксесуари.
  • Прийдіть вчасно.
  • Пийте. Інакше співробітники відчуватимуть себе незручно.
  • Танцюйте.
  • Уникайте позиції спостерігача. Важливо брати участь в усьому, що відбувається.
  • Особисто вручайте призи та подарунки.

Особливо важливо під час свята намагатися дотримуватись корпоративних традицій та ритуалів, особливо в періоди нестабільності та криз у компанії. З цієї причини дедалі більше організацій визнають проведення свята для персоналу частиною корпоративної культури. Повернення інвестицій у проведення свята не так вже й просто оцінити чи виміряти, проте його вплив на загальний результат набагато сильніший, ніж будь-якого іншого заходу, - так вважають керівники більшості успішних компаній.

Орієнтовна вартість послуг з організації та проведення новорічних свят

Послуга, Ціна у.о.

  • Дід Мороз, Снігуронька 50-200 у.о
  • Ведучий 100-1000 у.о
  • Бармен-шоу 200-500 у.о
  • Банкет 25–60 (на 1 особу) у.о
  • Дискотека (звукопідсилювальне обладнання 1- 4 кВт) 150–400 у.о
  • Спецефекти (дим, сканери, світлове шоу) 100-1500 у.о
  • Феєрверк 200-1000 у.о
  • Рольові ігри “Новорічна казка”, “Моя компанія”, “Лідер Ревю” 600–2000 у.о (з урахуванням ведучого, акторів, реквізиту)
http://buket.ck.ua

Дата публікації: 11.08.2006
Прочитано: 8866 раз



Додатково на дану тему
Сценарий проведения дня рождения фирмыСценарий проведения дня рождения фирмы
Три кита корпоративної вечіркиТри кита корпоративної вечірки
Корпоративні свята «ВІД І ДО»Корпоративні свята «ВІД І ДО»
[ Назад | Початок | Наверх ]
Немає коментарів. Чому б Вам не залишити свій комертар?
Ви не можете відправити коментар анонімно, будь ласка зареєструйтесь.
Останні статті
Halloween
10 ідей для ідеального Хеловіну
Подарунки на День Валентина за знаком зодіаку
Ідеї для валентинок та святкування дня свято...
Як День Святого Валентина відзначають у різни...
Де краще зустрічати Новий рік?
У чому зустрічати новий рік 2010
Тіло - це годинник
Як запобігти курортних пасток
Здорове чи дешеве: як правильно обирати дитяч...
Новини партнерів
Завантаження ...
Галерея
Картинка з галереї

Картинка з галереї

Картинка з галереї

Посміхніться

Містер Браун, який мешкає в Нью-Йорку на фешенебельній П'ятій авеню, випадково отримав листа, адресованого його однофамільцю з Шостої авеню. Там було написано: "Сер, якщо упродовж трьох днів ви не надішлете нам за вказаною адресою 10 тисяч доларів, ми викрадемо і вб'ємо вашу дружину". Містер Браун відповів: "Сер, я не той Браун, що мешкає на Шостій авеню, але ваша пропозиція мене зацікавила".

Реклама
Опитування
Звідки Ви до нас завітали?

Черкаси та область
Київ та область
Львівська область
Закарпатська область
Донецька область
Сумська область
Харківська область
Інші міста України
США
Канада
Росія



Результати
Інші опитування

Всього голосів: 2933
Коментарів: 1
Головна |  Вверх
статистика  користувачів онлайн: 58 | користувачів сьогодні: 865 | переглянуто сторінок сьогодні: 7440 | всього сторінок переглянуто: 106691757




Використання матеріалів цього сайту тільки за умови вказання прямого гіперпосилання на першоджерело та сайти, що виконали суттєві допрацювання матеріалів (переклад, доповнення довідковими даними, тощо).
Якщо першоджерело не вказано - важати першоджерелом і вказувати пряме гіперпосилання на сайт http://buket.ck.ua



© 2006-2008 студія GVM
рекламна підтримка: черкаська рекламна мережа

Генерація сторінки: 0.039 сек. і 19 запитів до бази даних за 0.035 сек.
Web site engine code is Copyright © 2006 by SLAED CMS. All rights reserved.