Гумор |
---|
Дзвінок в двері.
— Хто там?
— Тараканів травити!
— Таракани тілько-но поїли і зараз відпочивають, зайдіть пізніше!
|
|
Корпоративні святаКорпоративні свята
Ювілей фірми, професійні та інші свята що святкуются корпоративно
Корпоративна культура - важлива і впливова складова внутрішнього життя будь-якої організації. Сьогодні не можна ігнорувати той факт, що ділові
заходи і свята, що проходять в колективі, є істотним стимулом мотивації персоналу. Все частіше фірми звертаються до тих, хто знає:
яким чином, де, коли, як, що - потрібно для відмінної організації і проведення корпоративного заходу.
Корпоративне свято, свято на фірмі, вечірка в офісі - це не просто розважальний захід, а й ефективний засіб взаємодії з Вашими клієнтами і
партнерами, налагодження і поліпшення взаємостосунків усередині колективу компанії.
Корпоративна вечірка
Останнім часом набули популярності корпоративні вечірки. Це - свято в колі співпрацівників.
Робота – це місце, де ми проводимо більшу частину свого часу. Наші керівники, колеги по роботі, підлеглі – наші однодумці, часто – друзі.
Існує багато свят, які нам приємно святкувати разом – всім трудовим колективом: річниця (ювілей) заснування фірми, досягнення певних результатів,
відкриття магазинів, нових філіалів, професійне свято, Новий рік, 8 Березня, дні народження працівників, ювілеї керівників та багато іншого.
Крім того, на такі свята часто запрошуються гості з інших компаній – ділові партнери, фахівці.
Підтримка корпоративного духу, демонстрація значущості кожного або окремо взятого співробітника Вашого колективу,
виділення співробітників, що проявили себе з якнайкращої сторони, - всі ці аспекти життя компанії як не можна краще
відкриваються при проведенні корпоративних свят.
Фуршет - нетривалий (до 4 годин) захід, під час якого гості можуть вільно переміщатися по залу, спілкуватися і обмінюватися
враженнями. Пригощання під час фуршету, звичайно, представлене "шведським столом". Офіційний характер заходу не виключає проведення розважальних
програм, запрошення артистів. Хорошим смаком вважається запросити класичного музиканта, який своєю грою створить атмосферу витонченості і вишуканості.
Організація фуршета припускає деяку свободу у виборі оформлення і стилю заходу. При організації слід виходити з формату заходу (офіційне,
неофіційне і т.д.), так Ви зможете підібрати необхідний компроміс між розважальною і діловою частинами Вашого фуршету.
Виїзди за місто пізньою весною або літом практикуються більшістю фірм. Залежно від традиції, що склалася, називаються такі заходи "День
компанії", "виїзд на шашлики", "заміський пікнік" або просто "поїздка на природу".
При цьому можлива концертна, конкурсна розважальна програма.
Тімбілдінг
Тімбілдінг направлений на об'єднання команди. Сьогодні проведення корпоративних виїзних заходів (командотворення, тімбілдінг) стало загальноприйнятою
практикою в багатьох сучасних компаніях.
Екстремальний тренінг - складні, екстремальні ситуації, розіграні в екстрим-тренінгах, допоможуть краще згуртувати Ваш колектив, а також покажуть
В рамках тімбілдінгу можуть проводитись тренінги для персоналу компанії, бізнес-тренінги і екстремальні тренінги, організація турнірів, спортивних
змагань; полювання, рибалку
справжні якості Ваших співробітників. Допоможуть виявити і поліпшити якості лідерства, стрессостійкості і цілеспрямованості.
Це може бути, наприклад, піший, кінний похід, дайвінг, альпінізм, парашутний спорт.
Активний відпочинок. Вибір на користь активного проведення святкового або корпоративного заходу з кожним роком стає все більш актуальним.
Поняття активного відпочинку припускає широкий спектр можливостей нестандартного проведення Вашого заходу, що, у результаті, надовго запамятається
Вашим гостям, співробітникам.
Це може бути, наприклад, організація турніру з будь-якого виду спорту, з кубками, медалями з логотипом Вашої компанії для переможців.
Отже, які питання належить вирішити, і які проблеми можуть виникнути перед Вами при організації корпоративних заходів?
- Місце святкування: офіс фірми, зал в ресторані чи кафе.
- Оформлення залу та транспорту квітами, повітряними кульками, гірляндами, піротехнічними ефектами.
- Конферансьє, ведучий, підбір святкової розважальної програми, музиканти, артисти, конкурси та забави, а також музичне обладнання, освітлення.
- Відеозйомка, відеофільм.
- Фотозйомка, фотоальбом.
- Торт, інші кондитерські вироби, страви та напої для фуршету та банкету.
- Святкове вбрання, квіти, зачіски, макіяж, манікюр.
- Оренда транспорту.
- Організація подорожі, екскурсій.
- Інші послуги для корпоративних заходів.
А також:
Додаткова корисна інформація, що допоможе Вам при організації бізнес-заходів.
На нашому форумі Ви можете обговорити питання що у Вас виникли щодо організації бізнес-заходів.
|
|
|
Новини партнерів |
---|
Завантаження ...
|
Посміхніться |
---|
Модно: діряві майки, діряві джинси. Коли ж прийде мода на діряві шкарпетки? |
|