Бренд – це певні очікування від людини; це обіцянка, яка або підвищує цінність людини у Ваших очах, або, навпаки, зменшує її. Це комбінація характеристик, яка робить кожного з Вас унікальною людиною. Комбінація, яка приваблює або викликає відразу, завдяки якій нас обирають серед багатьох інших.
Брендінг є безцінним для Вашої кар’єри. Він допомагає показати хто Ви є, в чому Ваша сила і як Ви можете покращити життя роботодавця. Він виділяє Ваше ім’я на фоні інших та підвищує Вашу цінність для компанії. Проте багато людей не задумуються про власний бренд і не докладають зусиль для його побудови. Будьте обережні! Якщо Ви не будуєте власний бренд, за Вас його будують інші!
Якщо Ви не хочете віддавати цей потужний інструмент конкурентам, то подумайте як його можна використати. Для початку потрібно зрозуміти хто Ви є і яке повідомлення має нести Ваш бренд людям. Коли Ви справились з цією задачею, продумайте про наступні:
Новий досвід та досягнення
Постійно шукайте стратегічно важливий новий досвід, який підсилюватиме повідомлення Вашого бренду.
Постійно оновлюйте перелік Ваших досягнень, кожне з яких підвищує цінність Вашого бренду.
Використовуйте волонтерські можливості, щоб здобути новий досвід.
Якщо Ви студент, спробуйте різноманітні стажування.
Здобувайте високоякісну освіту.
Звертайте увагу на тренінгові програми.
Реклама
Ваш бренд має бути відомим, інакше у ньому немає сенсу.
Ніхто, крім Вас не буде рекламувати Ваш бренд.
Резюме
Мотиваційні листи
Рекомендації
Нагороди, подяки, сертифікати
Статті, промови, виступи, презентації, наукові роботи
Досягнення, зразки роботи
Персональний веб-сайт
Експертиза у своій галузі
Пишіть статті та публікуйте їх в он-лайнових та друкованих виданнях.
Відвідуйте зустрічі та конференції, виступайте на них.
Здобувайте нагороди, які підсилюватимуть імідж експерта.
Мережа контактів
Розширюйте коло спілкування та підтримуйте стосунки.
Важливо, що люди говорять про Вас.
Ваша мережа контактів – це потужний рекламний інструмент Вашого бренду.
Люди мають знати про Вашу сутність, вміння та досягнення. Допоможіть їм!
Не втрачайте часу – будуйте свій персональний бренд! Проте пам’ятайте, що побудова персонального бренду – це не одноразовий процес, а постійна робота над покращенням професійних навичок, досягненням нових висот та розбудовою мережі контактів. Як тільки Ви зупинитесь у цьому процесі, Ваші конкуренти Вас просто знищать.
http://www.careerday.kiev.ua