Букет
      
  Реєстрація або вхід Головна    
Букет
Головна
Новини
Статті
Опитування
Анекдоти
Галерея
Погода на тиждень
Свята на тиждень
Святковий довідник
Файли
Друзі та партнери
Звязок з нами
Рекомендуємо
Гумор

Легким рухом руки пляж перетворюється у нудистський.

Google рекомендує
Бізнес і кар'єра

Копірайтер - хто це і як ним стати


 Як показує практика, людей, які чітко розуміють хто такий копірайтер набагато менше, ніж людей, які шукають роботу копірайтера. У зв'язку з цим, для початку, розберемося, що мається на увазі під цією роботою.



Копірайтер в широкому сенсі – це людина, яка пише тексти. Рекламні статті, слогани, назви компаній, різні креативи – все це предмети її діяльності. Очевидно, що копірайтинг – це творча робота. Вам доведеться генерувати ідеї і підбирати слова, в які можна найкращим чином ці ідеї вкласти. 

Природно, якщо ви хочете писати статті, ви маєте бути достатньо грамотні, інакше ви виглядатимете просто несерйозно. Ваші тексти мають бути лаконічні і в той же час насичені та цікаві. Адже реклама – це область жорстокої конкуренції. 

Ще одна складність полягає в тому, що вам, скоріш за все, доведеться писати про те, в чому ви не дуже добре розбираєтеся або не розбираєтеся зовсім, і вам доведеться за короткий строк освоювати досить велику кількість матеріалу, який, часом, не так просто піддається розумінню.

Як же все-таки отримати роботу копірайтера?

В Інтернеті існує маса сайтів з пропозиціями про роботу. Краще відразу відбирати ті, які містять пропозиції роботи копірайтером. Для цього введіть на будь-якому пошуковому сайті словосполучення типу «потрібен копірайтер» або «шукаємо копірайтера». Майже завжди на таких сайтах вам надається можливість розмістити своє резюме, для того, щоб роботодавці, яким потрібний позаштатний працівник, самі могли знайти вас. Резюме копірайтера – це і маленький шматочок його портфоліо. Адже резюме – це і є рекламний текст, і рекламуєте ви себе. Це ні в якому випадку не означає, що ви можете писати в резюме інформацію, що не відповідає дійсності. Повірте, що в більшості випадків це не приводить до успішної співпраці. Ще раз нагадаю, що реклама – це область жорсткої конкуренції, і анкет в розділі «резюме копірайтерів», як правило, значно більше, ніж у розділі «вакансії копірайтер». 

 Ви також можете не залишати своє резюме на сайті, а відправити безпосередньо роботодавцеві, пропозиція якого вас зацікавила. Якщо у вас немає портфоліо – створіть його. Виберіть декілька тем, бажано щоб це були такі теми, в яких ви розбираєтесь якнайкраще. Напишіть статті на ці теми. Придумайте сценарій відеоролика. Тим самим ви зможете скласти портфоліо, і отримати невеликий досвід, хоч і не в реальних умовах роботи.

Основних правил, яких повинен дотримуватися копірайтер не так вже багато, проте дотримувати їх іноді досить складно.

Не відступайте від цілі. Коли ви порушуєте це правило, ви, зазвичай, порушуєте ще одне – стислість. Ціль вашого тексту – реклама, не забувайте про це. Якщо ви пишете багато зайвої і об'ємної інформації, у вас великий шанс втратити читача. 

Будьте чесним. Якщо читач засумнівається хоч в одному вашому слові – він не довірятиме всьому тексту.

Ви маєте бути впевнені, що читач зрозуміє вас. Пишіть на мові читачів, пишіть для них. 

Ставтесь до читача як до самого себе. Погодьтеся, що вам було б неприємно читати статтю, написану звисока. Точно так, як і вашим читачам.

Перечитуйте текст вголос. Коли ви читаєте про себе, ви можете не відмітити тих деталей, які відмітить читач. 

Вчіться весь час, читайте тексти конкурентів, освоюєте нові прийоми. Світ не стоїть на місці, і для того, щоб бути затребуваним і актуальним – ви повинні йти в ногу з ним. У кожного автора є свій стиль. У когось він яскравий і запам'ятовується, у когось він невиразний і розпливчатий. Копірайтер бореться за клієнта і його стиль просто зобов'язаний бути яскравим, інакше його просто не помічатимуть. 

Це лише деякі поради. Можна сказати, напрям, в якому вам слід рухатися для того, щоб стати копірайтером і пропонувати якісні послуги. Поставте собі мету і йдіть до неї, не знижуючи темп і, можливо, незабаром ви отримаєте свій перший досвід як копірайтер-фрилансер. Бажаємо вам успіху!

http://www.seotxt.com/


Дата публікації: 30.10.2008
Прочитано: 24514 раз



Додатково на дану тему
Права рука боса або інструкція по поводженню з секретаркою.Права рука боса або інструкція по поводженню з секретаркою.
Жінка-начальник - дар небес або прокляття?Жінка-начальник - дар небес або прокляття?
 Ми - чоловіки (18 правил ділової людини) Ми - чоловіки (18 правил ділової людини)
Безлад як завада для успішної кар\'єриБезлад як завада для успішної кар\'єри
Як поводитися під час співбесідиЯк поводитися під час співбесіди
З чого почати власний бізнесЗ чого почати власний бізнес
9 порад офісному працівникові9 порад офісному працівникові
Чому вас не люблять на роботіЧому вас не люблять на роботі
Як заробити в ІнтернетіЯк заробити в Інтернеті
Як пережити «важкого» босаЯк пережити «важкого» боса
[ Назад | Початок | Наверх ]
Немає коментарів. Чому б Вам не залишити свій комертар?
Ви не можете відправити коментар анонімно, будь ласка зареєструйтесь.
Останні статті
Halloween
10 ідей для ідеального Хеловіну
Подарунки на День Валентина за знаком зодіаку
Ідеї для валентинок та святкування дня свято...
Як День Святого Валентина відзначають у різни...
Де краще зустрічати Новий рік?
У чому зустрічати новий рік 2010
Тіло - це годинник
Як запобігти курортних пасток
Здорове чи дешеве: як правильно обирати дитяч...
Новини партнерів
Завантаження ...
Галерея
Картинка з галереї

Картинка з галереї

Картинка з галереї

Посміхніться

Якщо ти біла і пухнаста, значить тобі давно пора в солярій і на епіляцію!

Реклама
Опитування
Як ви готуватиметесь до весілля?

Звернетеся до агенції
Шукатимете інформацію в інтернеті
Звернетесь до знайомих за порадами
Ще не вирішили



Результати
Інші опитування

Всього голосів: 79
Коментарів: 0
Головна |  Вверх
статистика  користувачів онлайн: 271 | користувачів сьогодні: 1103 | переглянуто сторінок сьогодні: 14707 | всього сторінок переглянуто: 110929660




Використання матеріалів цього сайту тільки за умови вказання прямого гіперпосилання на першоджерело та сайти, що виконали суттєві допрацювання матеріалів (переклад, доповнення довідковими даними, тощо).
Якщо першоджерело не вказано - важати першоджерелом і вказувати пряме гіперпосилання на сайт https://buket.ck.ua



© 2006-2008 студія GVM
рекламна підтримка: черкаська рекламна мережа

Генерація сторінки: 0.036 сек. і 20 запитів до бази даних за 0.019 сек.
Web site engine code is Copyright © 2006 by SLAED CMS. All rights reserved.