Природно, якщо ви хочете писати статті, ви маєте бути достатньо грамотні, інакше ви виглядатимете просто несерйозно. Ваші тексти мають бути лаконічні і в той же час насичені та цікаві. Адже реклама – це область жорстокої конкуренції.
Ще одна складність полягає в тому, що вам, скоріш за все, доведеться писати про те, в чому ви не дуже добре розбираєтеся або не розбираєтеся зовсім, і вам доведеться за короткий строк освоювати досить велику кількість матеріалу, який, часом, не так просто піддається розумінню.
Як же все-таки отримати роботу копірайтера?
В Інтернеті існує маса сайтів з пропозиціями про роботу. Краще відразу відбирати ті, які містять пропозиції роботи копірайтером. Для цього введіть на будь-якому пошуковому сайті словосполучення типу «потрібен копірайтер» або «шукаємо копірайтера». Майже завжди на таких сайтах вам надається можливість розмістити своє резюме, для того, щоб роботодавці, яким потрібний позаштатний працівник, самі могли знайти вас. Резюме копірайтера – це і маленький шматочок його портфоліо. Адже резюме – це і є рекламний текст, і рекламуєте ви себе. Це ні в якому випадку не означає, що ви можете писати в резюме інформацію, що не відповідає дійсності. Повірте, що в більшості випадків це не приводить до успішної співпраці. Ще раз нагадаю, що реклама – це область жорсткої конкуренції, і анкет в розділі «резюме копірайтерів», як правило, значно більше, ніж у розділі «вакансії копірайтер».
Ви також можете не залишати своє резюме на сайті, а відправити безпосередньо роботодавцеві, пропозиція якого вас зацікавила. Якщо у вас немає портфоліо – створіть його. Виберіть декілька тем, бажано щоб це були такі теми, в яких ви розбираєтесь якнайкраще. Напишіть статті на ці теми. Придумайте сценарій відеоролика. Тим самим ви зможете скласти портфоліо, і отримати невеликий досвід, хоч і не в реальних умовах роботи.
Основних правил, яких повинен дотримуватися копірайтер не так вже багато, проте дотримувати їх іноді досить складно.
Не відступайте від цілі. Коли ви порушуєте це правило, ви, зазвичай, порушуєте ще одне – стислість. Ціль вашого тексту – реклама, не забувайте про це. Якщо ви пишете багато зайвої і об'ємної інформації, у вас великий шанс втратити читача.
Будьте чесним. Якщо читач засумнівається хоч в одному вашому слові – він не довірятиме всьому тексту.
Ви маєте бути впевнені, що читач зрозуміє вас. Пишіть на мові читачів, пишіть для них.
Ставтесь до читача як до самого себе. Погодьтеся, що вам було б неприємно читати статтю, написану звисока. Точно так, як і вашим читачам.
Перечитуйте текст вголос. Коли ви читаєте про себе, ви можете не відмітити тих деталей, які відмітить читач.
Вчіться весь час, читайте тексти конкурентів, освоюєте нові прийоми. Світ не стоїть на місці, і для того, щоб бути затребуваним і актуальним – ви повинні йти в ногу з ним. У кожного автора є свій стиль. У когось він яскравий і запам'ятовується, у когось він невиразний і розпливчатий. Копірайтер бореться за клієнта і його стиль просто зобов'язаний бути яскравим, інакше його просто не помічатимуть.
Це лише деякі поради. Можна сказати, напрям, в якому вам слід рухатися для того, щоб стати копірайтером і пропонувати якісні послуги. Поставте собі мету і йдіть до неї, не знижуючи темп і, можливо, незабаром ви отримаєте свій перший досвід як копірайтер-фрилансер. Бажаємо вам успіху!
http://www.seotxt.com/