Його творіння відрізняє висока якість, вони, що особливо важливо, ніколи не виходять з моди. Маестро схожий на прекрасну фею з казки, яка помахом чарівної палички здатна перетворити Попелюшку на справжню принцесу.
Втім, реальне життя знаменитого дизайнера нагадує саме відому казку, проте цього разу в ролі Попелюшки виступає сам Giorgio Armani. Народившись у провінційному італійському містечку неподалік Мілану, він досяг грандіозного успіху не лише завдяки своєму унікальному таланту, але і важкій повсякденній праці, яка принесла йому щедрі плоди.
У 1973 році він заснував власну компанію, яка згодом була доповнена цілою серією лейблів, серед яких особливе місце займають Emporio Armani, A|X Armani Exchange, Armani Jeans, і Armani USA, що пропонують своїм клієнтам величезним вибір повсякденного одягу і аксесуарів за цілком прийнятними цінами. Зробивши ставку не лише на своїх знаменитих клієнтів, але і на забезпеченого представника середнього класу, Армані дозволив величезній кількості шанувальників моди залучитися до розкоші і стилю "від кутюр", відчувши себе на вершині успіху.
Проте одним з головних відкриттів Giorgio Armani став Голівуд. Саме співпраця з чарівним світом фантазій дозволила Джорджіо набути те ім'я, яке з придихом повторюють жителі всіх континентів, що навіть не цікавляться модними тенденціями.
Перший успіх прийшов разом з виходом на екрани "Американського Жиголо", де молодий Річард Гір красувався в елегантному костюмі від Армані. Показово, що саме чоловічий костюм став для дизайнера заповітним золотим ключиком до світу великої слави. Адже маестро починав саме як дизайнер чоловічого одягу, довгий час пропрацювавши в компанії Nino.
У 80-ті роки Джорджіо Армані зумів створити свій власний унікальний стиль, який фахівці не могли віднести ні до класики, ні до модерну. Це був стиль від Армані, коріння якого професіонали модного бізнесу бачили то в стилі "нью лук" Крістіана Діора, то в міні-спідниці від Мері Квант. Чим більше жінок виходили на ринок праці, тим більша їх кількість жадала позбавитися від стандартного сірого костюма офісного працівника, вибираючи яскравий елегантний образ ділової світської пані, який пропонував італійський чарівник.
Giorgio Armani без сумніву використовував матеріали з арсеналу чоловічого костюма, створюючи вишукані жіночі вбрання, які із задоволенням купували його численні прихильниці.
Матеріал, техніка і ексклюзивний дизайн - ось вирішальні чинники успіху італійського лейбла, яким керують Джорджіо Армані і його давній друг Серджіо Галеотті. Незмінною прихильністю публіки користуються піджаки від Армані, а також лінія вечірніх суконь, в яких красуються на подіумі найвідоміші зірки шоу-бізнесу. Втім, сам модельєр зовсім не бажає почувати себе скутим власним стилем, стверджуючи, що як тільки його фантазія вирветься за рамки, встановлені ним же самим, від знаменитого "стилю Армані" мало що залишиться.
Вимовіть два заповітних слова "фільми" і "мода" і перше ім'я, яке ви пригадаєте, буде Джорджіо Армані. Джулія Робертс, Джоді Фостер, Роберт Де Ніро, Леонардо ді Капріо, Джордж Клуні, Рассел Кроу - список прихильників його таланту можна продовжувати нескінченно. Воістину, модельєр є неофіційним модним королем американського шоу-бізнесу.
На питання «–Ваші вбрання стали часткою голлівудської легенди. Як ви думаєте, чи змінилися модні смаки сучасних молодих зірочок? Чи як і раніше вони орієнтуються на вишукану елегантність, яку пропонує ваш Дім Моди?»
Джорджо Армані відповів: «-Я займаюся цим бізнесом так давно, що, поза сумнівом, маю деякі переваги перед іншими дизайнерами. Коли я лише починав працювати з Голівудом, не було такої величезної кількості зірок. Зараз кожна нова знаменитість має власні уявлення про моду, про смак, про стиль.
Я б розділив їх на декілька категорій. Перша: актори і актриси, які знають, чого хочуть, і розуміють, що таке справжній стиль. Саме ці люди є моїми відданими прихильниками. Друга категорія бажає одягатися лише у найсучасніших дизайнерів. І не важливо, чи мають останніх почуття смаку чи ні. Вони просто одягають все, що видається супермодним і суперсучасним. Третя категорія - це молоді актриси, яким подобаються "вінтажні" речі (наряди зі старих колекцій). Оскільки вінтаж зараз дуже актуальний, вони надягають усе, що здається досить цікавим, не зважаючи на те, наскільки таке плаття їм пасує. Вони навіть готові страждати у вузьких, незручних костюмах, які ускладнюють рухи, аби виглядати ефектно. Наприклад, плаття зі шлейфами. Спробуйте в них пройтися, адже це ціла наука. Деякі з цих дівчаток навіть не знають, як сумочку в руках тримати!
Загалом, нескладно здогадатися, що лише перша категорія завжди і всюди виглядає досить ефектно. Але є і четверта категорія: жертви. Вони слухають своїх перукарів, манікюрниць, фахівців з макіяжу, які з розумним видом дають їм поради, що і коли потрібно носити. Але це вже зовсім інша історія…».
http://www.paneuro.ru/