Букет
      
  Реєстрація або вхід Головна    
Букет
Головна
Новини
Статті
Опитування
Анекдоти
Галерея
Погода на тиждень
Свята на тиждень
Святковий довідник
Файли
Друзі та партнери
Звязок з нами
Рекомендуємо
Гумор

Художник запросив свою натурницю до сеансу на сніданок. Сидять, п'ють каву. Раптом грюкнули двері. Художник:
— Швидше роздягайтесь! Дружина йде!

Google рекомендує
Корпоративні свята та ділові заходи

Три кита корпоративної вечірки


 Три кита корпоративної вечірки: організація процесу, розв'язання творчих питань, розв'язання фінансових питань.





1. Організація процесу.
Обов'язково закріпіть відповідальних за тими чи іншими етапами заходу.
Всі помічники або не задіяні учасники вечора повинні знати, що їм потрібно робити в той чи інший момент свята: коли подати папір або олівці для конкурсу, коли винести або прибрати стільці. Інакше все піде за старим сценарієм: ведучий починає кидатися у пошуках підручного матеріалу для ігор і змагань, а гості в цей час тішать себе розмовами або починають дрімати. Тому будь-яка дрібниця, аж до піднесення в перервах конкурсів ведучому води, повинна бути закріплена за одним з організаторів.

2. Розв'язання творчих питань.
Необхідно пропрацювати деталі костюмів, затвердити підсумковий варіант гриму, декорацій і музичного супроводу вечора.

3. Розв'язання фінансових питань.
В обов'язковому порядку, плануючи вечірку, прорахуйте необхідну кількість грошей, виберіть і закупіть призи, заготовте продукти харчування для гуляння. Жодна річ, яку необхідно купити для свята, не повинна залишатися на останній день, оскільки в передсвятковому сум'ятті про неї, швидше за все, забудуть.

Якщо ви постараєтеся хоч трохи дотримуватися цього плану, то захід, що готується, вами неодмінно буде схвалено на ура і не захмариться ніякими дрібними помилками і недоліками. Злагодженість і повний контроль над підготовкою, як правило, завжди дають гарні результати.


http://buket.ck.ua

Дата публікації: 15.02.2007
Прочитано: 6563 раз



Додатково на дану тему
Святкуймо корпоративно!Святкуймо корпоративно!
Сценарий проведения дня рождения фирмыСценарий проведения дня рождения фирмы
Корпоративні свята «ВІД І ДО»Корпоративні свята «ВІД І ДО»
[ Назад | Початок | Наверх ]
Немає коментарів. Чому б Вам не залишити свій комертар?
Ви не можете відправити коментар анонімно, будь ласка зареєструйтесь.
Останні статті
Halloween
10 ідей для ідеального Хеловіну
Подарунки на День Валентина за знаком зодіаку
Ідеї для валентинок та святкування дня свято...
Як День Святого Валентина відзначають у різни...
Де краще зустрічати Новий рік?
У чому зустрічати новий рік 2010
Тіло - це годинник
Як запобігти курортних пасток
Здорове чи дешеве: як правильно обирати дитяч...
Новини партнерів
Завантаження ...
Галерея
Картинка з галереї

Картинка з галереї

Картинка з галереї

Посміхніться

Прокурори, опинившись на пенсії, постійно длубаються на городі. Не заради врожаю - просто не саджати вони вже не можуть...

Реклама
Опитування
Яку кількість гостей Ви запросите на своє весілля?

до 20 чоловік
до 60 чоловік
до 100 чоловік
до 200 чоловік
більше 200 чоловік



Результати
Інші опитування

Всього голосів: 235
Коментарів: 2
Головна |  Вверх
статистика  користувачів онлайн: 0 | користувачів сьогодні: 1251 | переглянуто сторінок сьогодні: 7651 | всього сторінок переглянуто: 113836262




Використання матеріалів цього сайту тільки за умови вказання прямого гіперпосилання на першоджерело та сайти, що виконали суттєві допрацювання матеріалів (переклад, доповнення довідковими даними, тощо).
Якщо першоджерело не вказано - важати першоджерелом і вказувати пряме гіперпосилання на сайт https://buket.ck.ua



© 2006-2008 студія GVM
рекламна підтримка: черкаська рекламна мережа

Генерація сторінки: 0.036 сек. і 17 запитів до бази даних за 0.017 сек.
Web site engine code is Copyright © 2006 by SLAED CMS. All rights reserved.