Чоботи + сандалі
Ідея приєднати до сандаль верх чобота виникла як продовження гладіаторського стилю минулих сезонів. Цей стиль розвивається далі і в сезоні Весна-Літо 2008, в якому дизайнери показали як ніколи високу креативність. Balenciaga і Givenchy використовували складні структури: смужки, що перехрещуються, хитромудрі вирізи і зроблені вручну прикраси. Але в той же час можна побачити і протилежний підхід: варіант Martin Margiela насиченого жовто-коричневого кольору, завдовжки вище за коліно, виглядає просто і мінімально.
Язичницькі і племінні мотиви
Головна особливість цього напряму - використання грубих, необроблених матеріалів і автентичної техніки. Так, наприклад, із звичайного мотузка виконується гнучкий, м'який верх, тоді як більше солідності і впевненості моделям додають дерев'яні каблуки і підошви. Язичницькі мотиви виявляються, перш за все, в способах обробки: у Dries Van Noten це туземні чорнильні принти у поєднанні з прикрасою, а Yves Saint Laurent використовує символи, що зовні нагадують ієрогліфи. Безперечно, один з найефектніших силуетів - гладіаторські сандалі, які пропонує Balenciaga.
Спортивна обробка
У весняно-літній колекції 2008 року можна зустріти оригінальні моделі, в яких високі запаморочливі каблуки йдуть у поєднанні із спортивними елементами обробки. Замість класичних металевих застібок дизайнери використовують "липучки", міцне шнурування, блискавки і пластмасові застібки. Зовні босоніжки здаються об'ємними за рахунок обробки стьобаннями по контуру, стилізованих смужок, що розуміють під собою швидкість і зручність, і контрастної верхньої обробки зигзагом. Легкість і повітропроникність взуття забезпечується за допомогою пористої, "дихаючої" шкіри і декоративними вирізаними отворами, як, наприклад, в моделях Alexander McQueen.
Ботильони на шнуруванні
Ще один варіант з шнуруванням, але цього разу дуже жіночний і елегантний. Весняні і літні ботильони будуть трохи вищі за кісточку, з високими витонченими каблуками і загостреним носиком. Вдале поєднання краси і практичності ми можемо спостерігати в моделі Luella, в якій лакований матеріал насиченого сірого кольору контрастує з чорними шнурками і стійким каблуком. Деякі моделі осінньо-зимового сезону перейшли в літню колекцію з додаванням маленької родзинки: завдяки відрізаному носику пальчики ніг кокетливо виглядають з черевика.
Навхрест
Туге перехресне шнурування, що додає ногам чарівливу витонченість і деяку фетишистську привабливість, все більше ускладнюється в сезоні Весна-Літо 2008. Без всяких сумнівів модель Vivienne Westwood є однією з самих жіночних: струнка красива форма каблуків, чорна лакована шкіра, дуже маленький верх, сексуально оголяючий стопи. Ідеї для нового напряму може підказати різноколірна модель Alessandro Dell`Acqua із смужками блідих відтінків, що переплітаються.
Оригінальний каблук
Весняно-літня колекція справила дійсно фантастичне враження завдяки хитромудрим, еклектичним каблукам. Справжнім витвором мистецтва можна вважати модель Chanel, в якій фірмовий логотип розділяє каблук на дві половини, причому складається враження, що нібито цей золотий значок служить опорою для верхньої частини. Fendi придумав своєрідну кольчугу, що надає каблуку конічну форму. Armand Basi прикрашає модель гігантськими помпонами з рафии, що створюють грайливий об'ємний ефект.
Супер-платформи
Ключовий силует цього літа: важка передня частина, у поєднанні з високим, струнким або масивним квадратним каблуком в стилі 70-х. Акцент на збільшених пропорціях досягається нашаруванням різних матеріалів і графічними колірними вставками на платформі і верхній частині взуття. Замшева і атласна обробка виглядає дуже красиво, але вимагає ретельного догляду. Практичнішими будуть виглядати моделі з гладкої, носкої шкіри.
Зміїна шкіра
Екзотичний варіант сезону - зміїна шкіра, що обтягує верх і підошву для максимального ефекту. В основному домінують одноколірні моделі з теплою колірною гаммою охри і жовтувато-коричневого кольору. Хоча дуже вражаюче виглядають загадкова модель з металіка у Anna Sui і двокольорового ефекту у Derek Lam. Мозаїчна робота в стилі 70-х у Dolce & Gabbana виражає деяке грайливе відношення до цього розкішного матеріалу.
Плетіння
Ця автентична, ручна техніка застосовувалася для створення як підошви, так і верхньої частини взуття. Ефектно виглядають і акуратні тугі кіски, і вільніше гратчасте плетіння. Як матеріал в основному використовується звичайний мотузок, грубий, необроблений або забарвлений спеціальним розчином, як в моделях Undercover, а також блискуча лакована тканина і відполірована шкіра.
www.moda-online.ru