Після позитивних результатів ЧС-2006 менеджери у сфері торгівлі і промисловості скрупульозно підготувалися і до чемпіонату Європи - що призвело до виходу на ринок множини оригінальних або повністю безглуздих продуктів, які більшою чи меншою мірою мають відношення до футболу.
Компанія Fressnapf, котра спеціалізується на продукції для тварин, особливо відзначилась. Вона випустила для собак білизну, лежаки і гетри (прати при температурі не вище 30 градусів) в чорно-червоно-золотистій гамі. Зелена флісова підстилка для домашніх улюбленців виконана у формі футбольного поля - з нанесеними лініями воріт, середньою лінією, штрафною зоною і одинадцятиметровою позначкою.
А якщо чотириногий друг раптом захоче стежити за перебігом гри зі своїм двоногим господарем по телевізору, він може поласувати собачим кексом, потягуючи "Хвостовиляюче собаче пиво" - безалкогольний напій на основі яловичого бульйону, розлитий в 0,33-літрові пивні пляшки із темного скла. Таке може прийти в голову тільки тому власникові компанії, який, як в даному випадку Торстен Толлер, є за сумісництвом футбольним фанатом і власником собаки.
"Підсмажимо іспанців на сковорідці" - свідчить напис на упаковці в паельєю
Компанія Frosta звертається швидше до людини і вербально налаштовує її на ЄВРО-2008 на упаковках зі своїми напівфабрикатами: "Підсмажимо іспанців на сковорідці", - свідчить напис на одній з них, а поряд неминуче красується футбольний м'яч. Поради з приготування орієнтовані на тих, у кого вже зараз в головах немає нічого, окрім як думок про круглий шкіряний виріб: "4 столових ложки води вилити на сковорідку. Додати вміст упаковки. Смажити при максимальній температурі. Збавити вогонь і довести до готовності протягом 12-14 хвилин. Постійно помішувати".
Виробники чіпсів Crun стриманіші: вони представляють подвійну упаковку чіпсів і називають її просто - "командний мішок". Шоколад компанії Milka, випущений з нагоди ЄВРО-2008, несподівано отримав напівкруглі вигини у футбольному дизайні і носить назву "Чемпіолад".
А у Mьller Milch з'явився спеціальний йогурт: тепер в йогурт з сусіднього по здвоєній упаковці контейнера можна додати "шоколадні хрусткі футбольні м'ячики". Придумана і маса всілякої пивної продукції, а також всього необхідного для гриля - особливо тут виділяються до кінця продуманий набір для гриля "Футбольний гриль" або пристосування для гриля під назвою Hot Ball у формі футбольного м'яча. Otto навіть пропонує "Фітнес-гриль з вбудованим радіо і стійкою до вітру радіоустановкою" - для приготування м'яса і прослуховування футбольних матчів в будь-яку погоду.
Навіть Greenpeace не залишились осторонь
Компанія, що займається продажем спиртних напоїв з Гамбурга, пропонує пиво з 16 країн-учасниць чемпіонату, у тому числі і такі рідкісні марки, які люди нетямущі можуть прийняти за імена гравців з східноєвропейських збірних: Zywiec, Pivo Larlovacko, Ivaono, Ursus і Zipfer. "Футбольні фанати із задоволенням пробують під час поїздок за кордон екзотичне пиво", - вважає хитрий імпортер.
Навіть Greenpeace не залишилася осторонь від футбольних уболівальників: той, хто замовить журнал екологів, отримає яскраво-червоний футбольний м'яч Fairplay. Пакистанські робочі повинні були отримати великі гроші за наднормову роботу. Deutsche Bahn вводить в обіг спеціальну картку для фанатів. Термін дії цієї проїзної карти збільшуватиметься на місяць кожного разу, коли перемогу братиме німецька збірна. Галузь розважальної продукції разом з класичними прапорцями для автомобілів, париків, капелюхів, сонцезахисних окулярів, дудок футбольних фанатів або гавайських гірлянд в чорно-червоно-золотому забарвленні цього року пропонує новинку: прапори з рукавами. Фанат може засунути туди руки і таким чином не опускати його ні під час тріумфування, ні під час сплеску розчарування. І чи це не прогрес!
Але чому саме магазини Karstadt, які особливо добре запрацювали на ЧС-2006, зовсім не патріотично скинули ціну на шарф для фанатів від Adidas з написом Deutschland ще до першого матчу з 15 до 8 євро, залишиться таємницею менеджерів.
Чи були задіяні генні технології для вирощування боба у футбольному м'ячі "Чемпіон Європи", невідомо: у стакані лежить розрізаний пластиковий футбольний м'ячик, . У нім поміщені земля і зерно. Якщо почати поливати його в день початку чемпіонату, то за два тижні - "тоді як Німеччина, можливо, тремтітиме перед півфінальним матчем", як написано в інтернеті - на перших бруньках повинне з'явитися слово "Чемпіон Європи". Поживемо-побачимо.
http://www.inopressa.ru