Букет
      
  Реєстрація або вхід Головна    
Букет
Головна
Новини
Статті
Опитування
Анекдоти
Галерея
Погода на тиждень
Свята на тиждень
Святковий довідник
Файли
Друзі та партнери
Звязок з нами
Рекомендуємо
Гумор

Дієтичні продукти:
Для німців — безалкогольне пиво,
для росіян — безалкогольна горілка,
для українців — знежирене сало.

Google рекомендує
Секрети материнства

Реклама зомбує наших дітей


 Мої діти не їдять нічого, що не танцює по телевізору. Ерма Бомбек

Малюки дивляться рекламні ролики. Вони дивляться не так, як ми, − не з цікавістю і не з презирством. Вони упиваються в ці забавні сюжети, як ми − в гостросюжетні фільми. І справа навіть не в якомусь цілеспрямованому зомбуванні, ефекті 25-го кадру і інших НЛП-штучках.





Мета реклами - в короткий проміжок часу продемонструвати якомога більше яскравих, емоційних картинок, зачепити, змусити хотіти те, що показують. Дітям цього (картинок, яскравості, емоцій) і треба. А тут коротка, цікава і забавна історія про те, як все було погано, а потім - р-р-раз! І все стало відмінно. За допомогою жуйки, льодяників, засобу для виведення плям, дезодоранта і прокладок.

А взагалі, реклама впливає на дитячий розум, що не окріпнув, опосередковано − через нас, батьків і близьких. Якщо ви піддалися рекламним прийомам і замислюєтеся, «а не чи купити...» − дитина вмить відчуває це і скандує: «купи!».

Усі іграшки-сюрпризи, пластикові витребеньки з упаковки з чіпсами, магнітики, що йдуть в комплекті з йогуртом, − у всьому цьому у малюка потреби як такої немає. Та вона є у нас. І якщо вже нам здається, що модно − означає добре, у вашого чада буде повний набір барахла з телевізора.

Утім, не все так погано − навіть у реклами є користь. Всупереч наший логіці, прямої залежності між рекламою і тим, що дитина обов'язково захоче це, немає. Їй ще нецікаво, що саме пропонують в ролику. Вона дивиться життєву історію, міні-фільм. Оберніть це в повчальних цілях, для пояснення, «що таке добре, а що таке погано»:

- Адже і справді, коли людина посміхається, вона стає красивішою! (про рекламу жувальної гумки);

-Дивись, дівчина викинула у вікно всі речі цього хлопця. Ай-ай-ай, який він буде обурений! Так не можна робити.

Дошколята і молодші школярі стають чи не головними адресатами реклами. Саме їм належить робити самостійний вибір через декілька років. Тому «рекламісти» б'ються за те, щоб впливати на цю поки що беззахисну групу населення (а батьки і законодавча влада - навпроти, мінімізувати цю дію).

Коли діти трошки підростають, починають розуміти, що якщо щось є на екрані, воно неодмінно є і в магазині. І тоді починається морока... «Купи!», «Хочу!», «Дай!» − скандують малолітні «вимагачі», явно демонструючи наслідки реклами і поганого виховання.

Якщо малюк вже звик отримувати на першу вимогу все, що захоче, то добиватися свого він буде за звичкою. Отже, балуючи улюблене чадо жирними круасанами, що тануть у роті, жирними хрусткими чіпсами, жирними модними гамбургерами, ви в майбутньому отримаєте жирного споживача, який весь світ бачить крізь призму реклами.

Тому - не здавайтеся! Адже вони жахливо забудькуваті, дошкільники. Відволікайте, відкладайте, пояснюйте, що шкідливо. І, звичайно, краще не брехати, ніби несмачно, тому як дитина все одно спробує та і засумнівається в чесності ваших слів.

Підлітки − ласий шматочок для рекламних магнатів. Вони схильні до будь-якого впливу, прагнуть самостверджуватися. Тому, кинувши поколінню next «Ти будеш крутою, як ми!», можна продати все, що завгодно. Модні телефони, косметика, шоколадки і навіть пиво, краще пійло для молоді, яка хоче вважати себе «дорослими».

І тут наш вплив вже втрачає силу. Якщо нам не вдалося вчасно прищепити скептичне і тверезе відношення до реклами, − доводиться викладати гріш. Утім, можна все-таки спробувати налаштувати дитину на те, що рекламоване − зовсім не завжди найкраще.

До речі, абсолютно відкидати рекламу не можна. Та і білою вороною бути − на жаль! − непросто. Якщо у всіх в класі є пластиковий конструктор, а у вашої дитини немає − купіть, не скупіться. А про те, що таке карієс і як корисно мати здорові, чисті зуби, реклама прояснить підростаючому поколінню і без вашої участі.

Звичайно, не зовсім чесна реклама заважає: виявляється, щоб дитина була відмінником, спортсменом і просто красенем, потрібно вигодовувати йому імениті витамінки, шоколадні батончики − і все. А щоб добре вчилася − купувати комп'ютери певної фірми.

І ми вже говорили, що реклама не так шкідлива, як здавалося б. Але вона не повинна бути найяскравішою в житті малюка. Постарайтеся, щоб реальна дійсність (наприклад, похід в зоопарк або на атракціон) здавалася яскравішою, ніж фантастичні сюжети з рекламних роликів. Доведіть, що домашній пиріг і розсипчасте пюре із зеленню набагато смачніше за хімічні замінники в строкатих обгортках.

Потрібно навчити підростаючу людину реально дивитися на навколишній світ, роз'яснивши, що дядечки, рекламуючі чипси/батончики/іграшки, заробляють на цьому гроші. І ніколи не гарантують Щастя. Все-таки щастя не в тому, щоб мати модний конструктор або лопати веселкове драже, так?


TerraWoman.com

Переклад buket.ck.ua

Дата публікації: 05.02.2008
Прочитано: 2555 раз



Додатково на дану тему
Цікаво про взуттяЦікаво про взуття
Одяг для вагітнихОдяг для вагітних
Як навчити дитину вирішувати задачіЯк навчити дитину вирішувати задачі
Маме на заметку. Пустышка: «за» и «против»Маме на заметку. Пустышка: «за» и «против»
Вагітність: стригтися чи ні?Вагітність: стригтися чи ні?
Готуємося до пологівГотуємося до пологів
У чому плюси і мінуси присутності тата при пологах?У чому плюси і мінуси присутності тата при пологах?
Календар вагітностіКалендар вагітності
Яким повинен бути для малюка перший день життя?Яким повинен бути для малюка перший день життя?
Якою повинна бути іграшкаЯкою повинна бути іграшка
[ Назад | Початок | Наверх ]
Немає коментарів. Чому б Вам не залишити свій комертар?
Ви не можете відправити коментар анонімно, будь ласка зареєструйтесь.
Останні статті
Halloween
10 ідей для ідеального Хеловіну
Подарунки на День Валентина за знаком зодіаку
Ідеї для валентинок та святкування дня свято...
Як День Святого Валентина відзначають у різни...
Де краще зустрічати Новий рік?
У чому зустрічати новий рік 2010
Тіло - це годинник
Як запобігти курортних пасток
Здорове чи дешеве: як правильно обирати дитяч...
Новини партнерів
Завантаження ...
Галерея
Картинка з галереї

Картинка з галереї

Картинка з галереї

Посміхніться

Пише мама синові в тюрму:
- Синку, мені так важко самій, треба картоплю посадити, а нема
кому навіть город скопати.
Пише син мамі:
- Мамо, ні в якому разі не копайте город! Там я дещо закопав!
Бо вас посадять і мені срок додадуть!
Пише мама синові в тюрму:
- Синку приїзджала міліція, весь город перекопали, нічого не
знайшли, поїхали дуже злі.
Пише син мамі:
- Мамо ну чим зміг тим поміг, картоплю вже садіть самі.

Реклама
Опитування
Звідки Ви до нас завітали?

Черкаси та область
Київ та область
Львівська область
Закарпатська область
Донецька область
Сумська область
Харківська область
Інші міста України
США
Канада
Росія



Результати
Інші опитування

Всього голосів: 2933
Коментарів: 1
Головна |  Вверх
статистика  користувачів онлайн: 89 | користувачів сьогодні: 1721 | переглянуто сторінок сьогодні: 6464 | всього сторінок переглянуто: 106759336




Використання матеріалів цього сайту тільки за умови вказання прямого гіперпосилання на першоджерело та сайти, що виконали суттєві допрацювання матеріалів (переклад, доповнення довідковими даними, тощо).
Якщо першоджерело не вказано - важати першоджерелом і вказувати пряме гіперпосилання на сайт http://buket.ck.ua



© 2006-2008 студія GVM
рекламна підтримка: черкаська рекламна мережа

Генерація сторінки: 0.035 сек. і 20 запитів до бази даних за 0.031 сек.
Web site engine code is Copyright © 2006 by SLAED CMS. All rights reserved.