Букет
      
  Реєстрація або вхід Головна    
Букет
Головна
Новини
Статті
Опитування
Анекдоти
Галерея
Погода на тиждень
Свята на тиждень
Святковий довідник
Файли
Друзі та партнери
Звязок з нами
Гумор

Коментатор: - І тільки на 25-й хвилині матчу сталося те, чого з нетерпінням очікували тисячі вболівальників - на стадіон привезли свіже пиво!

Google рекомендує


На роботі

Внутрішній імідж сучасного керівника


 Йти краще раніше інших і непомітно. Хай люди зітхнуть вільно. Адже яким би чудовим не був керівник, все одно всі співробітники розуміють, «хто в домі хазяїн, хто тут платить» і завжди відчувають око начальника.



Імідж — це думка, що містить оцінку, а оцінка формує готовність діяти — психологічну установку. Працюючи над іміджем, свідомо управляючи враженням про себе, керівник формує у підлеглих, колег, клієнтів психологічну установку відносно себе, яка може працювати як на благо компанії, так і навпаки.
Цією установкою може бути, наприклад, намір вибудовувати ефективні відносини, довіряти, поважати, більше спілкуватися, бути відкритим, лояльним, старанним. Або навпаки, прагнути до конфронтації, грубити, підозрілим, плести інтриги і ін.

Якщо імідж позитивний, що означає позитивну установку, то результати діяльності, переговорів, проектів будуть успішнішими. Якщо ж імідж негативний, зрозуміло, що це негативно впливає на результати діяльності.

Таким чином, імідж керівника в очах своїх співробітників може вплинути на компанію в економічному сенсі.

Питання створення іміджу, управління враженням, формування «правильного» іміджу — вельми багатогранний і складний. Підкреслю, що в іміджі і враженні немає дрібниць.

Грамотне вибудовування іміджу — наука і мистецтво одночасно. У діловому спілкуванні, в управлінні людськими ресурсами немає дрібниць. Воістину був прав поет: «Бути можна діловою людиною і думати про красу нігтів».
Важливо все — як керівник одягнений, що транслює його зовнішній вигляд що оточує, як пахне керівник, яка його зачіска, як він рухається, з якою силою потискує руку, що написано на його обличчі, яка постава, як близько він може дозволити собі підійти до підлеглого, якою фразою він вітає людей, як дивиться їм в очі, як звучить його голос, як він починає ділову бесіду, як вимовляє компліменти і критику, чим він закінчує ділову розмову, чи уміє говорити по телефону і наскільки він знайомий з етикетом електронного листування і багато що інше.

Отже, імідж керівника — це ціла структура, що складається з окремих деталей. Спробуємо розглянути їх окремо.

Зовнішній вигляд

Професійна діяльність в діловій сфері передбачає дотримання норм ділового етикету. Етикет — правила поведінки, встановлені норми звертання в якому-небудь соціальному середовищі, своєрідні інструкції по поведінці, стилю, манерам, що прийнято, а що ні, що схвалюється в даному середовищі або організації, а що — ні.

Тому неможливо стверджувати, що ця лише особиста справа кожного, як він виглядає на роботі, як оформлена його зовнішність. Особливої важливості набуває грамотне вибудовування і підтримка позитивного іміджу з урахуванням корпоративної культури компанії. Важливо враховувати, що зовнішній вигляд співробітника — це своєрідна візитна картка. Адже «одяг говорить без слів». По тому, як виглядає персонал, які манери співробітників, клієнти судять про всю компанію — її надійність, респектабельності, стійкість і ін.

Що робити, наприклад, якщо менеджер — чудовий управлінець і фахівець, приходить на роботу в несвіжій сорочці, іноді в майці — лякаючи клієнтів... Вже і говорять йому прямо, що треба надягнути діловий костюм, а він неначе не чує. У такій ситуації допоможуть корпоративні стандарти зовнішнього вигляду (корпоративний дресс-код). Або, наприклад, жінка, носить на роботу спідницю завдовжки 30 см. Її не сприймають серйозно як співробітницю через «неділовий зовнішній вигляд», і переносять таку думку на всю компанію.

Нав'язувати нічого не потрібно. Необхідно усно, а краще у вигляді внутрішньофірмового стандарту раз і назавжди домовитися, як прийнято одягатися і оформляти зовнішність в компанії. Якщо це бізнес-організація, то це, безумовно діловий стиль. Такий підхід допоможе уникнути непорозумінь і конфліктів.

Вдома як в офісі

Є частими випадки, коли начальник втручається в особисте життя підлеглих в неробочий час (наприклад, пізній дзвінок додому з метою «негайно обговорити невідкладне питання»). І тут встає питання про те, наскільки це правомірно, особливо якщо такі випадки нерідкі.

Керівнику важливо мати на увазі, що робота — це ще не все життя підлеглого. І чим різноманітнішим, повноцінним, насиченим буде неробоче життя співробітника, тим він буде ефективніший на роботі. Якщо ж у співробітника нічого окрім роботи немає, наприклад, сім'ї, друзів, захоплень, то це для професійного керівника — тривожний сигнал. Це може означати, що в особі такого підпорядкованого є якісь дефіцити, дуже вузька картина світу, якісь психологічні складнощі.

Саме тому, враховуючи, що часто співробітники працюють по багато годин, ефективні організації бізнесу беруть на себе відповідальність за позаробоче життя персоналу — організують відпочинок для співробітників, часто із сім'ями, влаштовують заходи для дітей, заповнюють культурний вакуум, даруючи або нагороджуючи квитками в театр, кіно, на екскурсії, влаштовують корпоративні спортивні змагання або орендують фітнес-центр, вирішують побутові питання на роботі — в офіс приїжджає хімчистка, консультант з агенції нерухомості і ін.

Якщо керівник дзвонить підлеглому додому і пропонує обговорити невідкладне питання — це поганий тон і зневага особи співробітника, відмова йому в повазі. Це говорить і про те, що такий керівник неефективний. Така ситуація можлива тільки у разі крайньої необхідності, форс-мажору.

На нараді

Стиль поведінки на нараді залежить від особистості першої особи, корпоративної культури і культури проведення нарад.

Золоте правило критики: критикувати наодинці, причому не особу, а її дії. Важливо зберігати гідність співробітника: принизити людину легко, а що далі?
Швидше за все, принижена людина — навіть якщо його правильно критикували, але при всіх, — буде деморалізованою і малоефективною. Протест, озлобленість, агресивність, заглиблення в себе, спроба шукати винуватих — навіщо такі реакції підлеглого потрібні успішному керівнику?

Навпаки, підтримка, бесіда про шляхи рішення питання, конструктивна розмова, спокійний обмін думками — ось що дає управлінський ефект.
А от хвалити, навпаки, важливо при всіх і за щонайменші успіхи! Підкріплення успішної поведінки — це стимул для подальших трудових подвигів. Похвала ніколи не буває зайвою. Дати підлеглому знак, що його праця і успіхи відмічені, — дуже важливо. Пошана, висловлена у вигляді похвали при всіх — це «психологічний хліб» для підлеглого. Часто керівники економлять на добрих словах. Це груба управлінська помилка.

На корпоративній вечірці

Здавалося б, відпочинок є відпочинок, навіть для великого начальника. Але це не зовсім так. Для глави фірми корпоративна вечірка — це теж частина роботи, тому на ній має сенс підкорятимуться деяким правилам і продумувати кожну дрібницю, починаючи від місця проведення заходу і закінчуючи часом свого відходу.

Пити краще в міру — це аксіома, причому не тільки для начальників. Де проводити вечірку — залежить від корпоративної культури і ступеня багатства фірми. Розважатися краще активно, а не в ході гуляння.
Йти краще раніше інших і непомітно. Хай люди зітхнуть вільно. Адже яким би чудовим не був керівник, все одно всі співробітники розуміють, «хто в домі хазяїн, хто тут платить» і завжди відчувають (усвідомлено або неусвідомлено) око начальника. Часто в ході моїх консультацій керівники це заперечують. Але це факт.

Нещодавно я була свідком, як глава найбільшої компанії на ювілейному вечорі своєї компанії, чоловік близько 60 років, танцював на столі танець живота з професійною танцівницею під аплодисменти злегка шокованих співробітників.

Ще я спостерігала, як глава компанії на новорічному вечорі, чоловік близько 30 років, разом з трьома своїми заступниками такого ж віку виконував справжнісінький стриптиз.

Співробітники потім говорили мені, що не чекали такого від перших осіб і не зрозуміли, навіщо це було потрібно.

Інтриги

Вони рано чи пізно можуть виникнути. І завдання керівника — якнайскоріше «розрулити» ситуацію і зробити так, щоб в майбутньому звести до мінімуму можливість появи цих проблем.

Одне з першочергових завдань тут — створення конструктивної ділової атмосфери в організації. Якщо персонал кинутий, ніхто за нього не відповідає, а начальник ніколи не замислюється про те, що таке людські ресурси, то, зрозуміло, будуть кризи, стагнація, текучість кадрів, втрата продуктивності, відлякування клієнтів і ін.

Важливо пам'ятати управлінську аксіому: «Тільки задоволений внутрішній клієнт може забезпечити задоволеного зовнішнього клієнта».
Якщо внутрішній клієнт, тобто весь персонал, не задоволений, то чекати, що зовнішні клієнти — ті, хто несуть в компанію гроші — будуть задоволені, — не доводиться.

http://www.buket.ck.ua


Дата публікації: 24.09.2007
Прочитано: 6484 раз





Додатково на дану тему
Скажи мені, що ти хочеш, і я скажу тобі, що ти матимеш...Скажи мені, що ти хочеш, і я скажу тобі, що ти матимеш...
Робота в новому колективіРобота в новому колективі
Коли і як потрібно говорити з роботодавцемКоли і як потрібно говорити з роботодавцем
Одяг для співбесіди: 15 помилокОдяг для співбесіди: 15 помилок
Умійте починатиУмійте починати
Як приємно і з користю пройти співбесідуЯк приємно і з користю пройти співбесіду
Як знайти роботу?Як знайти роботу?
Все про візиткиВсе про візитки
Рекомендаційний листРекомендаційний лист
Резюме. Правила складанняРезюме. Правила складання


[ Назад | Початок | Наверх ]
Немає коментарів. Чому б Вам не залишити свій комертар?
Ви не можете відправити коментар анонімно, будь ласка зареєструйтесь.
Останні статті
Halloween
10 ідей для ідеального Хеловіну
Подарунки на День Валентина за знаком зодіаку
Ідеї для валентинок та святкування дня свято...
Як День Святого Валентина відзначають у різни...
Де краще зустрічати Новий рік?
У чому зустрічати новий рік 2010
Тіло - це годинник
Як запобігти курортних пасток
Здорове чи дешеве: як правильно обирати дитяч...
Новини партнерів
Завантаження ...
Галерея
Картинка з галереї

Картинка з галереї

Картинка з галереї

Посміхніться

На уроці закону божого священик говорить дітям:
- Зараз я розповім вам, як з'явилася перша людина.
- Панотець, - говорить Гриць, - я б краще послухав, як з'явилася третя людина!

Реклама
Опитування
Де Ви плануєте провести весільний банкет?

вдома
в кафе
в ресторані
в готельному комплексі
арендувати їдальню
арендувати залу



Результати
Інші опитування

Всього голосів: 181
Коментарів: 0
Головна |  Вверх
статистика  користувачів онлайн: 60 | користувачів сьогодні: 480 | переглянуто сторінок сьогодні: 7066 | всього сторінок переглянуто: 58314701





Використання матеріалів цього сайту тільки за умови вказання прямого гіперпосилання на першоджерело та сайти, що виконали суттєві допрацювання матеріалів (переклад, доповнення довідковими даними, тощо).
Якщо першоджерело не вказано - важати першоджерелом і вказувати пряме гіперпосилання на сайт http://buket.ck.ua



© 2006-2008 студія GVM
рекламна підтримка: черкаська рекламна мережа

Генерація сторінки: 0.013 сек. і 10 запитів до бази даних за 0.004 сек.
Web site engine code is Copyright © 2006 by SLAED CMS. All rights reserved.