Букет
      
  Реєстрація або вхід Головна    
Букет
Головна
Новини
Статті
Опитування
Анекдоти
Галерея
Погода на тиждень
Свята на тиждень
Святковий довідник
Файли
Друзі та партнери
Звязок з нами
Гумор

- Куме, куме, а ви знали, що мій сусід упирем був?
- Ні, не знав. А як ви то довідалися?
- Та я йому серце осиновим кілком простромив, то він і помер.

Google рекомендує


Інше

Що примушує нас вибирати той чи інший товар?


 Продавців, виробників, та і самих покупців впродовж всієї історії бізнесу хвилює одне питання – які саме чинники примушують нас вибирати той або інший товар? Чому ми можемо купити дешеву неякісну річ, яка прослужить нам пару місяців і стане непридатною? Чому ми витрачаємо величезні суми на предмети розкоші, навіть якщо через це доведеться затягнути пояс? Саме на ці питання я хочу відповісти в цій статті.



Відразу обмовлюся, що моя замітка не претендує на статус фундаментальної праці по маркетингу або стратегії виробництва – це лише спроба в загальному вигляді позначити причини споживчого вибору товарів і послуг.

Звичайно, покупка може здійснюватися двома категоріями осіб – нами, звичайними людьми з своїми пристрастями і слабкостями, і організаціями з їх відділами постачань і закупівельними комісіями. Очевидно, в другому випадку покупка буде більш зваженою і логічно обгрунтованою. Існує два чинники, що визначають вибір товару компаніями і свідомими смертними:
• 1) низька ціна товару;
• 2) диференційований товар.

Низька ціна – причина, лежача на поверхні і не вимагаюча глибоко аналізу ринку. За інших рівних умов адекватно мисляча людина, звичайно ж, вибере товар або послугу з нижчою вартістю. Але досить часто люди викреслюють з попереднього твердження словосполучення «за інших рівних умов» – під час розпродажів і ліквідацій асортименту вони готові купувати те, що їм ніколи і не стане в нагоді, натовпи покупців відносять в своїх сумках продукцію, яка може бути трохи дешевшою, але набагато гіршою за товари конкурентів.

Для осмисленого аналізу ціни товару розумно використовувати два параметри: співвідношення ціна/якість і вартість володіння.

Співвідношення ціна/якість може значним чином змінити розклад сил на товарній полиці, який ми бачимо при банальному аналізі цін. Досить часто вигідною виявляється покупка дорогого товару, який якісніше виконуватиме свої функції. Наприклад, зайва економність продуктового магазину при закупівлі холодильних установок може закінчитися виходом останніх з ладу і псуванням товару на суму, що перевершує вигоду від скупості менеджерів по закупівлях.

Вартість володіння дозволяє оцінити витрати не тільки на придбання, але і на використання того або іншого товару. Наприклад, для копіювальних апаратів в цей параметр входять початкова ціна, ціна витратних матеріалів, витрати на обслуговування (зокрема самостійне, адже час покупця теж має свою вартість). Так, людині може здаватися, що використання безкоштовного програмного забезпечення дешевше, ніж покупка ліцензійних програм, але перевірка такого твердження говорить, що це не так.

Диференційований товар – інша основна причина, що схиляє нас на сторону покупки того або іншого продукту. Якщо пропозиція однієї компанії значним чином відрізняється від пропозиції інших, то ми готові платити їй великі суми грошей. Причому така відмінність може полягати не тільки в особливостях товару, але і в нестандартних методах продажів, обслуговування, в емоціях, які ми одержуємо від придбання продукту.

Сучасну економіку нерідко називають економікою вражень – дуже часто ми віддаємо гроші за товар, а одержати сподіваємося не стільки його, скільки пов'язані з покупкою або володінням емоції.

Бажаю вам зберігати розсудливість при виборі покупок і не йти на поводі ні у помилкової «дешевизни», ні у дутих переваг товару і гучного бренду!


www.ualady.net


Дата публікації: 17.09.2007
Прочитано: 1508 раз





Додатково на дану тему
Ефективне слуханняЕфективне слухання
Як позбавитися негативу, який ми самі собі навіваємЯк позбавитися негативу, який ми самі собі навіваєм
Маніпулювання: як його розпізнати і уникнутиМаніпулювання: як його розпізнати і уникнути
Мова тіла - що вона нам говорить?Мова тіла - що вона нам говорить?
Нерозділене коханняНерозділене кохання
Чи вирішує кохання всі проблеми?Чи вирішує кохання всі проблеми?
Искусство комплиментаИскусство комплимента
Про чоловіків, що дотримуються дистанціїПро чоловіків, що дотримуються дистанції
Секреты Донжуанки или как соблазнить мужчинуСекреты Донжуанки или как соблазнить мужчину
Ти мені - я тобіТи мені - я тобі


[ Назад | Початок | Наверх ]
Немає коментарів. Чому б Вам не залишити свій комертар?
Ви не можете відправити коментар анонімно, будь ласка зареєструйтесь.
Останні статті
Halloween
10 ідей для ідеального Хеловіну
Подарунки на День Валентина за знаком зодіаку
Ідеї для валентинок та святкування дня свято...
Як День Святого Валентина відзначають у різни...
Де краще зустрічати Новий рік?
У чому зустрічати новий рік 2010
Тіло - це годинник
Як запобігти курортних пасток
Здорове чи дешеве: як правильно обирати дитяч...
Новини партнерів
Завантаження ...
Галерея
Картинка з галереї

Картинка з галереї

Картинка з галереї

Посміхніться

- Увага, земля! Говорить борт № 47! У нас відмовив бортовий комп'ютер. Що робити?
- Борт № 47! Борт № 47! Це диспетчер! Чуєте мене? Грайтеся поки на резервному! Грайтеся на резервному...

Реклама
Опитування
Як Ви відноситесь до організації свят "під ключ"?

Позитивно, маю бажання скористатися цією послугою
Ще не визначився, але скоріш позитивно
Звик(-ла) все робити сам(-а), так надійніше
Негативно, такі фірми приречені на провал



Результати
Інші опитування

Всього голосів: 316
Коментарів: 0
Головна |  Вверх
статистика  користувачів онлайн: 72 | користувачів сьогодні: 598 | переглянуто сторінок сьогодні: 23515 | всього сторінок переглянуто: 59329751





Використання матеріалів цього сайту тільки за умови вказання прямого гіперпосилання на першоджерело та сайти, що виконали суттєві допрацювання матеріалів (переклад, доповнення довідковими даними, тощо).
Якщо першоджерело не вказано - важати першоджерелом і вказувати пряме гіперпосилання на сайт http://buket.ck.ua



© 2006-2008 студія GVM
рекламна підтримка: черкаська рекламна мережа

Генерація сторінки: 0.011 сек. і 9 запитів до бази даних за 0.002 сек.
Web site engine code is Copyright © 2006 by SLAED CMS. All rights reserved.