Міське свято.
Успіх: Спортивний марафон, де ви як спонсор вішаєте на спортсменів майки з логотипом вашої компанії і «тягнете» вулицю яскравими перетяжками з бадьорими гаслами. Або сімейний майданчик на Дні Міста. Для пенсіонерів від вас – безкоштовна підписка або лотерея. Дорослим – караоке і консультації фахівців з роздачею буклетів і візиток. Дітям – конкурси з клоунами, фірмові кульки і прапорці. (Якщо у фірми вистачить грошей, то для всіх – виступ московських поп-зірок!). Обов'язково придумайте власну родзинку: ростову ляльку або хоч би колективний твір святкових частушок.
Промах: Змазати загальний настрій свята може неправильно вибраний час, «непрохідне» місце, натовпи п'яних підлітків, і навіть непорозуміння з адміністрацією міста, яка не дасть вам столи для призів або «ненавмисно» відключить ваші мікрофони.
Виставка.
Успіх: Спеціалізовані виставки з певною аудиторією проводяться в експоцентрах країни рази два на місяць. Це можуть бути: іміджева виставка «Зроблено на Кубані», будівельна «Місто 21 століття», автомобільна «Іж-авто», дачна «Наш будинок і сад», і т.д. Головне: вдало вибрати місце під свій стенд (ближче до виходу або в центральному проході) і зробити його оригінальним, таким, що привертає загальну увагу. Наприклад, промоутери «Кодака», одягнені у фірмову яскраво-жовту уніформу, їдуть в народ на роликах, прямо між рядів і вітрин.
Промах: «Виставка корпоративних футболок» з картону. Замість того, щоб лежати на стендах або красуватися на моделях, футболки, виведені на бляклому принтері, висіли під стелею. Приміщення було маленьким і задушливим. Відвідувачів – небагато. І примусити дорослих дядьків намалювати свій шедевр (нехай навіть під коньяк!) – не вийшло.
І ще: не переборщіть із спецефектами! Голі дівчата, танцюючі на автомобільних шинах, залишать лише шокове враження від фірми. А вам потрібен тільки позитив!
Спецзахід.
Успіх: Підіть нетрадиційним шляхом. У всіх прийнято влаштовувати свята для клієнтів на Новий рік, 8 березня або 1 вересня. А ви візьміть «нечервоний» день календаря і влаштуйте свою акцію. Наприклад, один регіональний банк щороку дивує своїх клієнтів-жінок у перший день весни. Як показує практика, жінки геть забувають, що вже наступила весна, а даровані їм тюльпани нагадують про швидке жіноче свято!
Ще непогані варіанти:
виставка дитячих малюнків – прямо на стінах вашого строгого офісу,
конкурс на краще фото серед співробітників – на корпоративному сайті,
ваш річний звіт, багатий цитатами з Жванецкого,
конкурс «Кращий по професії» – з гуморними завданнями, переодяганнями і обов'язковою присутністю співробітників з сім'ями.
Отже, притягайте протилежності, поєднуйте, здавалося б, непоєднуване – оригінальність підходу тільки додасть вам балів!
Промах: Помпезний день народження вашої фірми, із зарахуванням вітальних телеграм і врученням орденів. Колектив занудьгує і почне просочуватися в буфет, а вічно зайняті перші особи міста поглядатимуть на годинник з думкою: коли ж завершиться ця традиційна бодяга?
Пам'ятайте головне правило: для успішного ведення бізнесу важливо завжди пам'ятати не про свої запити і переваги, а про те, що сподобалося б вашим клієнтам!
Загалом, колеги, з Фреді Меркьюрі не посперечаєшся: «Show must go on!» Творіть, вигадуйте, пробуйте!
www.ualady.net