Букет
      
  Реєстрація або вхід Головна    
Букет
Головна
Новини
Статті
Опитування
Анекдоти
Галерея
Погода на тиждень
Свята на тиждень
Святковий довідник
Файли
Друзі та партнери
Звязок з нами
Гумор

Всі дівчата діляться на дві основні категорії:
1) ті, які люблять чоловіків, здатних затягнути холодильник на п'ятий поверх без ліфта;
2) ті, які люблять чоловіків, здатних оплатити працю чоловіків першої категорії.

Google рекомендує


На роботі

Як створити вашій фірмі позитивний імідж?


 Одного разу, в одному суперкреативному рекламному агентстві, я побачила на стіні лист з фразою: «Директор знає, начальник уміє, референт робить!» Болеслав Пашковський.
Цілком логічно, подумала я. Але чому так часто, після вдало завершеної операції, лаври переможця дістаються саме директорам? Якщо ви, колеги, націлені на успіх вашої загальної справи, працюєте «не покладаючи мізків», щоб придумати щось незвичайне і дуже радієте премії, яка перепала «з панського столу» – то, напевно, вам буде на користь чужий досвід.





Клієнтів треба дивувати! Не просто дорогими подарунками і персональними листівками, але і адресною розсилкою, а також дисконтними картами із знижкою, і обов'язково – організацією свят, акцій і навіть справжнісіньких шоу! Що ж це таке в деталях?

Міське свято.

Успіх: Спортивний марафон, де ви як спонсор вішаєте на спортсменів майки з логотипом вашої компанії і «тягнете» вулицю яскравими перетяжками з бадьорими гаслами. Або сімейний майданчик на Дні Міста. Для пенсіонерів від вас – безкоштовна підписка або лотерея. Дорослим – караоке і консультації фахівців з роздачею буклетів і візиток. Дітям – конкурси з клоунами, фірмові кульки і прапорці. (Якщо у фірми вистачить грошей, то для всіх – виступ московських поп-зірок!). Обов'язково придумайте власну родзинку: ростову ляльку або хоч би колективний твір святкових частушок.
Промах: Змазати загальний настрій свята може неправильно вибраний час, «непрохідне» місце, натовпи п'яних підлітків, і навіть непорозуміння з адміністрацією міста, яка не дасть вам столи для призів або «ненавмисно» відключить ваші мікрофони.

Виставка.

Успіх: Спеціалізовані виставки з певною аудиторією проводяться в експоцентрах країни рази два на місяць. Це можуть бути: іміджева виставка «Зроблено на Кубані», будівельна «Місто 21 століття», автомобільна «Іж-авто», дачна «Наш будинок і сад», і т.д. Головне: вдало вибрати місце під свій стенд (ближче до виходу або в центральному проході) і зробити його оригінальним, таким, що привертає загальну увагу. Наприклад, промоутери «Кодака», одягнені у фірмову яскраво-жовту уніформу, їдуть в народ на роликах, прямо між рядів і вітрин.
Промах: «Виставка корпоративних футболок» з картону. Замість того, щоб лежати на стендах або красуватися на моделях, футболки, виведені на бляклому принтері, висіли під стелею. Приміщення було маленьким і задушливим. Відвідувачів – небагато. І примусити дорослих дядьків намалювати свій шедевр (нехай навіть під коньяк!) – не вийшло.
І ще: не переборщіть із спецефектами! Голі дівчата, танцюючі на автомобільних шинах, залишать лише шокове враження від фірми. А вам потрібен тільки позитив!

Спецзахід.

Успіх: Підіть нетрадиційним шляхом. У всіх прийнято влаштовувати свята для клієнтів на Новий рік, 8 березня або 1 вересня. А ви візьміть «нечервоний» день календаря і влаштуйте свою акцію. Наприклад, один регіональний банк щороку дивує своїх клієнтів-жінок у перший день весни. Як показує практика, жінки геть забувають, що вже наступила весна, а даровані їм тюльпани нагадують про швидке жіноче свято!

Ще непогані варіанти:

виставка дитячих малюнків – прямо на стінах вашого строгого офісу,
конкурс на краще фото серед співробітників – на корпоративному сайті,
ваш річний звіт, багатий цитатами з Жванецкого,
конкурс «Кращий по професії» – з гуморними завданнями, переодяганнями і обов'язковою присутністю співробітників з сім'ями.
Отже, притягайте протилежності, поєднуйте, здавалося б, непоєднуване – оригінальність підходу тільки додасть вам балів!
Промах: Помпезний день народження вашої фірми, із зарахуванням вітальних телеграм і врученням орденів. Колектив занудьгує і почне просочуватися в буфет, а вічно зайняті перші особи міста поглядатимуть на годинник з думкою: коли ж завершиться ця традиційна бодяга?

Пам'ятайте головне правило: для успішного ведення бізнесу важливо завжди пам'ятати не про свої запити і переваги, а про те, що сподобалося б вашим клієнтам!

Загалом, колеги, з Фреді Меркьюрі не посперечаєшся: «Show must go on!» Творіть, вигадуйте, пробуйте!


www.ualady.net


Дата публікації: 01.08.2007
Прочитано: 2638 раз





Додатково на дану тему
Скажи мені, що ти хочеш, і я скажу тобі, що ти матимеш...Скажи мені, що ти хочеш, і я скажу тобі, що ти матимеш...
Робота в новому колективіРобота в новому колективі
Коли і як потрібно говорити з роботодавцемКоли і як потрібно говорити з роботодавцем
Одяг для співбесіди: 15 помилокОдяг для співбесіди: 15 помилок
Умійте починатиУмійте починати
Як приємно і з користю пройти співбесідуЯк приємно і з користю пройти співбесіду
Як знайти роботу?Як знайти роботу?
Все про візиткиВсе про візитки
Рекомендаційний листРекомендаційний лист
Резюме. Правила складанняРезюме. Правила складання


[ Назад | Початок | Наверх ]
Немає коментарів. Чому б Вам не залишити свій комертар?
Ви не можете відправити коментар анонімно, будь ласка зареєструйтесь.
Останні статті
Halloween
10 ідей для ідеального Хеловіну
Подарунки на День Валентина за знаком зодіаку
Ідеї для валентинок та святкування дня свято...
Як День Святого Валентина відзначають у різни...
Де краще зустрічати Новий рік?
У чому зустрічати новий рік 2010
Тіло - це годинник
Як запобігти курортних пасток
Здорове чи дешеве: як правильно обирати дитяч...
Новини партнерів
Завантаження ...
Галерея
Картинка з галереї

Картинка з галереї

Картинка з галереї

Посміхніться

Сергійко квапить маму:
- Вдягай мене скоріше!
- Куди ж ти квапишся?
- У садок. Там мене друзі чекають.
- І що ви робите з друзями?
- Б'ємося!

Реклама
Опитування
Чому зі спиртного Ви надаєте перевагу коли святкуєте?

пиво
вино
лікер
горілка
самогон
слабоалкогольні коктейлі
інше



Результати
Інші опитування

Всього голосів: 610
Коментарів: 2
Головна |  Вверх
статистика  користувачів онлайн: 86 | користувачів сьогодні: 452 | переглянуто сторінок сьогодні: 5899 | всього сторінок переглянуто: 59353067





Використання матеріалів цього сайту тільки за умови вказання прямого гіперпосилання на першоджерело та сайти, що виконали суттєві допрацювання матеріалів (переклад, доповнення довідковими даними, тощо).
Якщо першоджерело не вказано - важати першоджерелом і вказувати пряме гіперпосилання на сайт http://buket.ck.ua



© 2006-2008 студія GVM
рекламна підтримка: черкаська рекламна мережа

Генерація сторінки: 0.010 сек. і 10 запитів до бази даних за 0.002 сек.
Web site engine code is Copyright © 2006 by SLAED CMS. All rights reserved.