Букет
      
  Реєстрація або вхід Головна    
Букет
Головна
Новини
Статті
Опитування
Анекдоти
Галерея
Погода на тиждень
Свята на тиждень
Святковий довідник
Файли
Друзі та партнери
Звязок з нами
Рекомендуємо
Гумор

Як тільки правоохоронним органам стало відомо про торгівлю наркотиками за адресою: вул. Громобоя, дім 4, квартира 3, наряд міліції негайно виїхав із цієї квартири.

Google рекомендує
Інше

Ефективне слухання


Технічні прийоми ефективного слухання  



1. Виявіть свої звички слухання, слабкі і сильні сторони, характер помилки, що припускається. Чи не дуже швидко ви судите про людей? Чи часто ви перебиваєте співбесідника? Які перешкоди спілкування характерні для ваших відповідей? Які з них найчастіше повторюються? Знання своїх звичок - це перший крок до їх вдосконалення.

2. Не ухиляйтесь від відповідальності за спілкування. Вона обопільна, оскільки в спілкуванні беруть участь двоє, причому в ролі слухаючого вони виступають поперемінно. Умійте вказати співбесіднику, що ви дійсно слухаєте і розумієте його. Цього можна добитися уточнюючими питаннями, активними емоціями. Як може співбесідник дізнатись, що ви його розумієте, якщо ви самі не скажете йому про це?

3. Будьте уважні. Умійте підтримувати із співбесідником візуальний контакт, але без нав'язливості чи погляду (що часом приймається за ворожість). Стежте, щоб ваші пози і жести говорили про те, що ви слухаєте співбесідника. Пам'ятайте, що партнер хоче спілкуватись з уважним, живим співбесідником.

4. Умійте зосереджуватись на тому, що говорить співбесідник. Це вимагає свідомих зусиль, оскільки зосереджена увага утримується недовго (менше однієї хвилини). Прагніть до мінімуму звести ситуативні перешкоди (телевізор, телефон).

5. Прагніть зрозуміти не тільки значення слів, але і почуття співбесідника. Пам'ятайте, що люди передають свої думки і почуття "закодованими", відповідно до прийнятих соціальних норм.

6. Умійте бути спостережливим. Стежте зa немовними сигналами співбесідника, оскільки на емоційне спілкування припадає велика частина спілкування. Стежити треба за виразом обличчя співбесідника, як він дивиться на вас, як підтримує контакт, як сидить або стоїть, як поводиться під час розмови. Чи відповідають немовні сигнали співбесідника його мові або суперечать їй?

7. Дотримуйтеся схвальної реакції по відношенню до співбесідника. Ваше схвалення допомагає йому точніше виразити свої думки. Будь-яка негативна реакція з вашої сторони викличе у нього захисну реакцію, відчуття невпевненості, настороженість.

8. Прислухайтеся до самого себе. Ваша заклопотаність і емоційне збудження заважають слухати партнера. Якщо його мова і поведінка зачіпають ваші відчуття, постарайтеся виразити їх, це прояснить ситуацію. Вам стане легше слухати співбесідника.

9. Пам'ятайте, що часто мета співбесідника - одержати від вас що-небудь реальне або змінити вашу думку, або примусити вас зробити що-небудь. В цьому випадку дія - краща відповідь співбесіднику.

http://buket.ck.ua


Дата публікації: 12.10.2006
Прочитано: 6721 раз



Додатково на дану тему
Як позбавитися негативу, який ми самі собі навіваємЯк позбавитися негативу, який ми самі собі навіваєм
Маніпулювання: як його розпізнати і уникнутиМаніпулювання: як його розпізнати і уникнути
Мова тіла - що вона нам говорить?Мова тіла - що вона нам говорить?
Нерозділене коханняНерозділене кохання
Чи вирішує кохання всі проблеми?Чи вирішує кохання всі проблеми?
Искусство комплиментаИскусство комплимента
Про чоловіків, що дотримуються дистанціїПро чоловіків, що дотримуються дистанції
Секреты Донжуанки или как соблазнить мужчинуСекреты Донжуанки или как соблазнить мужчину
Ти мені - я тобіТи мені - я тобі
10 способов стать счастливой10 способов стать счастливой
[ Назад | Початок | Наверх ]
Немає коментарів. Чому б Вам не залишити свій комертар?
Ви не можете відправити коментар анонімно, будь ласка зареєструйтесь.
Останні статті
Halloween
10 ідей для ідеального Хеловіну
Подарунки на День Валентина за знаком зодіаку
Ідеї для валентинок та святкування дня свято...
Як День Святого Валентина відзначають у різни...
Де краще зустрічати Новий рік?
У чому зустрічати новий рік 2010
Тіло - це годинник
Як запобігти курортних пасток
Здорове чи дешеве: як правильно обирати дитяч...
Новини партнерів
Завантаження ...
Галерея
Картинка з галереї

Картинка з галереї

Картинка з галереї

Посміхніться

Директор фірми каже секретарці-білявці:
- Я пішов. Раптом що, телефонуйте. Доречі, у мене новий номер. Запам'ятаєте чи запишете?
- Краще запишу: "У Сан Са-ни-ча но-вий но-мер".

Реклама
Опитування
Яким шпалерам для робочого столу Ви надаєте перевагу?

Природні пейзажі
Світ тварин
Автомобілі, техніка
Абстракції
Відомі фотомоделі
Комп`ютерна тематика
Космічна тематика
Фентезі
Цікаві малюнки
Діти
Інше
Робочий стіл повинен бути без шпалер



Результати
Інші опитування

Всього голосів: 1669
Коментарів: 0
Головна |  Вверх
статистика  користувачів онлайн: 57 | користувачів сьогодні: 995 | переглянуто сторінок сьогодні: 5923 | всього сторінок переглянуто: 106257809




Використання матеріалів цього сайту тільки за умови вказання прямого гіперпосилання на першоджерело та сайти, що виконали суттєві допрацювання матеріалів (переклад, доповнення довідковими даними, тощо).
Якщо першоджерело не вказано - важати першоджерелом і вказувати пряме гіперпосилання на сайт http://buket.ck.ua



© 2006-2008 студія GVM
рекламна підтримка: черкаська рекламна мережа

Генерація сторінки: 0.041 сек. і 19 запитів до бази даних за 0.035 сек.
Web site engine code is Copyright © 2006 by SLAED CMS. All rights reserved.