2. Знак Зодіаку, рік народження за східним календарем, збіг імен і інші питання, які можна задати по SМS. Неможливо передбачити, з якої причини можна не підійти вподобаній дівчині. Знаки Зодіаку співпадають тільки на 67% або ж твоє ім'я починається на «І» — залишається тільки сподіватися.
3. Вік — предмет особливого толку і суперечок. Генетично в жінках закладено, що чоловік повинен бути старший. Нинішнє століття диктує інші реалії. Одним подобаються молоденькі, з рожевою попкою. Іншим — старенькі і страждаючі серцевими хворобами, а також схильністю підносити дорогі подарунки.
4. Волосистість на обличчі! Тут без варіантів — борода, вуса і бакенбарди повинні бути відсутніми або їх кількість повинна бути обмежена. Виняток становить Михайло Боярський — у нього «заяча губа». Отже: хочеш носити бороду — зроби собі пару страшних шрамів через всю фізіономію.
5. Автомобіль. Може, у тебе боязнь аварій, до роботи рукою подати, ти накопичуєш гроші на яхту і мрієш про невідкриті острови, а їй потрібна машина. А знаєте навіщо? Не виграти ралі, не проїхати всю Євразію вздовж і поперек, не нагодувати пилом придорожніх роззяв, а тільки перевезти половину магазинів собі додому.
6. Манера спілкування повинна бути легкою, містити гумор. Філософським трактатом дівчину не зачепиш. Розмова не повинна бути однотипною або однотонною. Необхідно кожного разу вносити різноманітність. Читайте вірші, бийте чечітку, жонглюйте кошенятами. Ну і що, що клоун - дівчатам-то подобається.
7. Колишня дівчина або дружина викликає величезну кількість питань у нової пасії. Мета одна - дізнатися, чому вона пішла. У чоловіка мета інша - приховати, що попередня його кинула тільки через те, що не могла терпіти шкарпетки в раковині, яєчню з салом і цибулею вранці і зубну щітку, лежачу не в.., а поряд із стаканчиком.
8. Охайність. Парадокс, але на забруднену машинним маслом пику з тижневою щетиною і щербатою усмішкою дівчата не ведуться. Прасовані комірці, дорога парфюмерія, доглянуте тіло — так вони хочуть зробити нас собі подібними! Може, метросексуали гордяться своєю привабливістю, але чоловік цим гордитися не повинен.
9. Колеги по роботі, товариші по службі, однокласники — погано, якщо серед них багато баболюбів, алкоголіків і зеків. Якщо вони вчилися в європейських коледжах, особисто знайомі із зірками шоу-бізнесу або просто зразкові сім'янини — добре. Скільки б дівчата не говорили, що для них важлива душа, дивляться тільки на матеріальну оболонку.
10. Яппі — класичний пафосний офісмен. По-американськи приносить цілодобовий успіх, навіть коли сидить в запорошеному офісі під табличкою «помічник клерка». Образ молодої людини з портфелем в руках і усмішкою на обличчі завжди привертає дівчат. Їм плювати, що ти винайшов ліки від чуми, створив нову модель космічної ракети або знайшов синонім слову «синонім». Вони хочуть офісмена.
http://www.rokf.ru